ویدئو پروژکتور به عنوان یکی از پرکاربردترین تجهیزات آموزشی به حساب می آید. هدف از طراحی و ساخت ویدئو پروژکتور، نمایش تصاویر و داده های دیجیتالی در ابعاد بزرگ می باشد. از این رو خرید ویدئو پروژکتور نسبت به گذشته مورد توجه مخاطبان خود قرار گرفته شد. به این ترتیب افرادی که علاقه مند به نمایش تصاویر در ابعاد بزرگ در محیط های آموزشی چون مدارس، دانشگاه و آموزشگاه ها می باشند، می توانند از مزایای مینی ویدئو پروژکتور استفاده نمایند. برای اطلاع از فروش ویدئو پروژکتور به سایت مراجعه کنید.

فروشگاه اینترنتی نیزا کالا نیز به عنوان یکی از برترین سازندگان انواع ویدئو پروژکتور با قابلیت های پیشرفته در سراسر کشور می باشد. به این ترتیب افرادی که علاقه مند به داشتن پروژکتور با فناوری مدرن و ابعاد کوچک و سبک هستند، می توانند از محصولات این فروشگاه بازدید نمایند.

خرید مینی ویدئو پروژکتور وای فای دار

در حال حاضر به دلیل پیشرفت فناوری ساخت دستگاه های پروژکتور، سایز و وزن آنها به میزان قابل توجهی کاهش یافته است. علاوه بر آن به فناوری های مدرن نیز مجهز شده اند. در این راستا شاهد خرید و فروش ویدئو پروژکتور با قابلیت وای فای و سیستم عامل اندروید می باشیم. با توجه به ارتقاء قابلیت های پروژکتور، برخی از افراد با هدف داشتن تلویزیون پرتابل و یا ایجاد سینمای خانگی، اقدام به خرید و سفارش ویدئو پروژکتور با قیمت ارزان می کنند. در واقع این نوع دستگاه به دلیل سطح بالای کاربرد، متقاضیان زیادی دارد و افراد مختلف متناسب با نیاز خود از مزایای این دستگاه استفاده می نمایند. برای اتصال به دستگاه ایکس باکس و پلی استیشن، ایجاد سینمای خانگی، ارائه کنفرانس و مباحث صوتی و تصویری، اتصال به دوربین فیلمبرداری و عکاسی دیجیتالی به کار برده می شوند.برای  خرید ویدئو پروژکتور جیبی وای فای دار اندروید به سایت مراجعه کنید. 

فروشگاه اینترنتی نیزا کالا نیز به عنوان یکی از عرضه کنندگان بزرگ در عرصۀ دستگاه های ویدئو پروژکتور جیبی، وای فای دار با سیستم عامل اندروید در تهران می باشد.

فروشگاه اینترنتی نیزا کالا 

آدرس: جمهوری ,جنب سفارت انگلیس,بابی ساندز,پلاک 36

شماره همراه: 09123548073

تلفن ثابت:66748823 -66747281

ایمیل: Niza.projector@gmail.com

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 287
نمایش همه
علاقه مندی ها ()