ویدئو پروژکتور قابل حمل مدل T32 از دیگر مدل های پرکاربرد پروکتور وجود در بازار می باشد چون از قابلیت های پیشرفته ای برخوردار است. در این مقاله قصد معرفی و شرح برخی از ویژگی ساختاری ویدئو پروژکتور قابل حمل مدل T32 ارزان را داریم که از کیفیت بالایی برخوردار است. ابعاد این ویدئو پروژکتور عبارتند از 208*168*78 میلی متر و وزنی بالغ بر یک کیلوگرم می باشد که نسبت به نسخه های قدیمی پروژکتور بسیار سبک می باشد. علاوه بر آن امکان اتصال ویدئو پروژکتور مدل T32 بر روی دیوار، سقف و همچنین زمین فراهم می باشد. اگر قصد خرید ویدئو پروژکتور قابل حمل مدل T32 را با قیمت مناسب دارید، می توانید به فروشگاه اینترنتی نیزا کالا مراجعه نمائید و پس از ملاحظۀ مشخصات فنی و تصویری پروژکتور ، به صورت اینترنتی سفارش دهید.

خرید ویدئو پروژکتور قابل حمل مدل T32

در حال حاضر برای افرادی که از پروژکتور سبک استقبال می کنند، می توانند با تجربۀ خرید مینی ویدئو پروژکتور قابل حمل مدل T32 تحول و ارتقاء فناوری ساخت دستگاه های دیتا پروژکتور را از نزدیک مشاهده نمائید. از مهمترین قابلیت های پروژکتور مدل T32 می توان به وضوح تصاویر بالا کنتراست 1:2500 لومن اشاره کرد که امکان نمایش تصاویر را بر روی پرده نمایشگر به فاصلۀ 0.9 تا 3.5 متر فراهم می سازد. همچنین دارای قابلیت تصحیح زاویۀ تصویر 15 درجه می باشد. ابعاد صحفه نمایشگر ویدئو پروژکتور اندرویدی قابل حمل مدل T32 برابر با 30 الی 120 اینچ است و نسبت تصویر 4:3 / 9:16  را پشتیبانی می کند.

از دیگر ویژگی های این ویدئو پروژکتور می توان به پشتیبانی کلیۀ پورت های قدیمی و جدید اچ دی ام آی، وی جی ای، آدیو، خروجی S-Video، پورت USB، ورودی میکروفن، بلندگو، مصرف برقی و غیره اشاره کرد. بدین وسیله افرادی که نیاز به استفاده از پروژکتور دارند، بتوانند با قیمت ارزان و کیفیت بالا، ویدئو پروژکتور جیبی مورد دلخواه خود را به صورت اینترنتی و یا حضوری خریداری نمایند. توجه به چنین فاکتورهایی لازم و ضروری است چون نقش مهمی بر روی نحوۀ اتصال پروژکتور به دیگر دستگاه های دیجیتالی منبع خواهد داشت.برای اطلاع از فروش ویدئو پروژکتور وای فای دار به سایت مراجعه کنید. 

خوشبختانه ساخت ویدئو پروژکتور با کیفیت در ایران موجب کاهش قیمت این دستگاه در سراسر کشور شده است و به این ترتیب افرد قادر به خرید ویدئو پروژکتور قابل حمل وای فای دار مدل T32 خواهند بود. توجه به ویژگی های ویدئو پروژکتور لازم و اساسی است چون افراد متناسب با فضای اتاق و نوع سیستم های دیجیتالی اقدام به خرید ویدئو پروژکتور می نمایند.

فروشگاه اینترنتی نیزا کالا از جمله فروشگاه های معتبر در حوزۀ ساخت و عرضۀ انواع ویدئو پروژکتور از جمله مینی ویدئو پروژکتور قابل حمل وای فای دار مدل T32 با قیمت ارزان می باشد.

 

فروشگاه اینترنتی نیزا کالا 

آدرس: جمهوری ,جنب سفارت انگلیس,بابی ساندز,پلاک 36

شماره همراه: 09123548073

تلفن ثابت:66748823 -66747281

ایمیل: Niza.projector@gmail.com

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 309
نمایش همه
علاقه مندی ها ()