فروش اقساطی خودرو، به عنوان یکی از راهکارهایی است که بیش از گذشته عموم مردم از آن استقبال می نمایند. در واقع در گذشته شرکت های سازندۀ خودرو ترجیح می دادند که فروش نقد خودرو داشته باشند ولی با افزایش تنوع محصولات شرکت های خودروسازی داخلی و خارجی در کنار افزایش قیمت خودرو، افراد توان مالی و جرأت خرید نقد اتومبیل پیدا نکردند. بدین وسیله شرایط فروش اقساطی خودرو  را در اختیار مشتریان قرار دادند. بدین وسیله افرادی که نیازمند به تهیّۀ خودرو هستند، بتوانند با قیمت ارزان و شرایط اقساطی، اتومبیل مورد نظر خود را پیش خرید نمایند.

مجموعۀ سایا نیز با داشتن سابقۀ طولانی مدت در زمینۀ تأمین و فروش اقساطی محصولات شرکت های خودروسازی داخلی و خارجی در سراسر کشور فعالیت می کند و شرایط فروش اقساطی با تحویل فوری خودرو را به عنوان گزینه های اصلی مقابل خریدار قرار می دهد.

فروش اقساطی بلند مدت خودرو

چند سال اخیر خرید و فروش اقساطی خودرو با استقبال فراوان روبرو شده است چون همانطور که می دانید، عموم افراد توان مالی خرید نقد خودرو را ندارند. ضمن آنکه نیاز ضروری به داشتن اتومبیل دارند، از این رو مردم می توانند از آپشن های فروش اقساطی بلند مدت خودرو، اتومبیل مورد نظر را خریداری و طی اقساط بلند مدت و یا کوتاه مدت تسویه نمایند. انتخاب قیمت و تعداد اقساط بستگی به مدل و برند خودرو دارد. برای اطلاع از خرید و فروش اقساطی خودرو خارجی به سایت مراجعه کنید. 

از دیگر آپشن هایی که هنگام فروش اقساطی خودرو به مشتریان پیشنهاد می شود، تحویل فوری خودرو ساعاتی پس از تنظیم و عقد قرارداد می باشد. به همین جهت ترجیح افراد، خرید اقساطی خودرو با شرایط تحویل فوری است که بتوانند از همان ابتدا از اتومبیل خود نیز استفاده نمایند.

مجموعۀ سایا خودرو به عنوان یکی از گروه های فعال در حوزۀ ارائه خدمات خرید و فروش اقساطی خودرو داخلی و خارجی در سراسر کشور در حال فعالیت می باشد.

سایا خودرو

ارتباط با ما

 آدرس: رسالت خیابان فرجام ابتدای خیابان حیدرخانی شمالی پ ۱۱۱/۱ سایا خودرو

شماره تماس: 02171333133

ایمیل: info@sayakhodro.com

 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 255
نمایش همه
علاقه مندی ها ()