نایلون استرچ از دیگر محصولات پلاستیک پرکاربرد در صنایع مختلف است. خرید و فروش نایلون استرچ به دلیل ویژگی های ظاهری و ساختاری که دارد، مورد استقبال قرار گرفته می شود. داشتن رنگ شفاف و ماهیت چسبندگی برای این نوع پلاستیک، موجب پوشانندگی بالای کالا می شود. بنابراین شرکت های تولید کنندگان برای پوشش محصولات تولید شده، ترجیح به خرید نایلون استرچ می نمایند، تا بدین وسیله بتوانند حمل و نقل کالاها را راحت انجام دهند، علاوه بر آنکه محصولات را نسبت به نفوذ آب ایمن نگه می دارد. فروشگاه دریا پلاستیک به عنوان عرضه کننده محصولات پلاستیکی چون پلاستیک عریض، نایلون استرچ، نایلون شیرینگ و غیره می باشد که به منظور امور بسته بندی مورد استفاده قرار گرفته می شوند.

فروش انواع نایلون استرچ

فروش انواع نایلون استرچ به شکل رول در ابعاد مختلف می باشد. لذا متناسب با مصارف مختلف می توانید انواع نایلون استرچ را در ابعاد متفاوت برای مصارف خانگی و صنعتی خریداری نمائید و از ویژگی های این نوع پلاستیک برای بسته بندی و محافظت اقلام مختلف استفاده نمائید.

لذا شرکت های تولیدکننده نیز با خرید پلاستیک استرچ به راحتی می توانند کالاهای تولید شده را با استفاده از دستگاه های مخصوص به همراه پالت بسته بندی کنند و بدین وسیله بتوانند سرعت عملیات بسته بندی و حمل و نقل محصولات تولید شده را افزایش دهند. استرچ پالت بند به دلیل ویژگی چسبندگی بالایی که دارد مورد استفاده قرار گرفته می شود و کارخانجات و کارگاه های کوچک تولید کننده تلاش می کنند که با خرید نایلون استرچ بتوانند محصولات را بسته بندی و در دسترس مصرف کنندگان قرار دهند. برای اطلاع از فروش نایلون شیرینگ به سایت مراجعه کنید. 

شرکت دریا پلاستیک نیز چندین سال متوالی در حوزۀ تولید و فروش انواع پلاستیک بسته بندی مورد استفاده قرار گرفته می شود. از این رو کارخانجات و شرکت های تولید کنندۀ کالا می توانند متناسب با نیاز خود، در ابعاد بزرگ و کوچک، نایلون های استرچ را سفارش دهند.

شرکت دریا پلاستیک 

آدرس دفتر: تهران - بازار ۱۵خرداد - مقابل بازار آهنگران - بعداز بانک شهر سرای فولاد طبقه اول - پلاک ۱/۲

تلفن دفتر: ۰۲۱۳۶۰۵۶۱۶۲ - ۰۲۱۳۳۹۵۲۱۷۹ - همراه ۰۹۱۲۲۴۷۱۹۱۲ ۰۹۲۱۲۵۳۹۹۴۹ فرهادی

آدرس کارخانه: سه راه آدران - شهرک صنعتی کاظم آباد صنعت ۸ پلاک۳

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 259
نمایش همه
علاقه مندی ها ()