نایلون شیرینگ از دیگر انواع نالون بسته بندی است که امروزه بسیار پرکاربرد می باشد. پلاستیک شیرینگ همانند نایلون استرچ است که مقاومت بالایی در برابر حرارت دارد. لذا شرکت های تولید کنندۀ کالا برای امور بسته بندی اقلام مختلف می توانند تجربۀ خرید نایلون شیرینگ را داشته باشند. این نوع نایلون دارای یک سری ویژگی های ظاهری و ساختاری است که موجب افزایش علاقه مندان این محصول شده است.

شرکت دریا پلاستیک نیز به عنوان یکی از شرکت های معتبر در زمینۀ تولید و عرضۀ انواع نایلون شیرینگ و سایر پلاستیک های صنعتی و کشاورزی در تهران فعالیت می کند و توانایی دریافت سفارش از سراسر کشور را دارد.

فروش نایلون شیرینگ بسته بندی

از مهمترین ویژگی های نایلون شیرینگ می توان به تغییر حالت این پلاستیک در مقابل حرارت دمای 160 الی 220 درجه اشاره کرد. از این رو امکان استفاده از نایلون شیرینگ برای بسته بندی کالاهای مختلفی چون بطری های نوشیدنی، کنسرو، مواد غذایی، مواد بهداشتی و آرایشی، مواد دارویی و غیره استفاده می شود. با توجه به کامپکت نمودن کالاها هنگام بسته بندی با استفاده از نایلون شیرینگ، به میزان قابل توجهی می توان از جابجایی اقلام و همچنین ورود ضربه به آنها جلوگیری نمود. علاوه بر آنکه نگهداری و چیدمان کالاها نیز راحت تر از قبل می شود.برای اطلاع از فروش نایلون حبابدار به سایت مراجعه کنید. 

قیمت نایلون شیرینگ به کیفیت جنس پلاستیک و میزان ضخامت پلاستیک شیرینگ بستگی دارد. بنابراین کارخانجات برای آنکه بتوانند با کیفیت بالا محصولات تولیدی را بسته بندی کنند که شکیل و در عین حال امکان بسته بندی مکانیزه برای آنها وجود داشته باشد، می توانند از ویژگی های نایلون شیرینگ استفاده نمائند.

برای سفارش و خرید اینترنتی انواع نایلون بسته بندی از جمله نایلون شیرینگ می توانید با مرکز فروش شرکت دریا پلاستیک ارتباط برقرار کنید و متناسب با نوع کالا و میزان مصرف در ابعاد و ضخامت متفاوت خریداری نمائید.

شرکت دریا پلاستیک 

آدرس دفتر: تهران - بازار ۱۵خرداد - مقابل بازار آهنگران - بعداز بانک شهر سرای فولاد طبقه اول - پلاک ۱/۲

تلفن دفتر: ۰۲۱۳۶۰۵۶۱۶۲ - ۰۲۱۳۳۹۵۲۱۷۹ - همراه ۰۹۱۲۲۴۷۱۹۱۲ ۰۹۲۱۲۵۳۹۹۴۹ فرهادی

آدرس کارخانه: سه راه آدران - شهرک صنعتی کاظم آباد صنعت ۸ پلاک۳

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 287
نمایش همه
علاقه مندی ها ()