خرید کفی تخت دو نفره و کفی تخت جکدار

 کفی تخت دو نفره در دو نمونه کفی یک تکه و کفی دو تکه طراحی و تولید می‌شوند که کفی های یک تکه در ابعاد مناسب تخت ساخته می شوند اما کفی های دوتکه باید به هم اتصال پیدا کنند زیرا این دو از کفی‌ های تخت یک نفره بوده که با اتصال به هم کفی تخت دو نفره را تشکیل می‌دهند. برخی از افراد به دلیل وزن سنگین و جابجایی کفی های یک تکه، برای تخت دو نفره از کفی‌ های دو تکه استفاده می‌کنند. برای خرید کفی تخت جکدار به سایت مراجعه کنید.

برای خرید این وسیله نیاز دارید تا نکاتی را درباره کفی های تخت بدانید، انواع این کفی ها در نوع ساده و کفی تخت جک دار دارای قیمت های مختلفی می باشند که نوع کفی تخت جکدار قیمت های بالاتری دارد همینطور جنس چوبی و فلزی این وسیله هر کدام مزایایی دارند کفی های فلزی مقاومت خوبی دارند اما اگر با توجه به ضخامت آن، از کیفیت بالایی برخوردار نباشند سریع دچار خم شدگی می شوند و جابجایی آن باعث اذیت افراد می شود، اما کفی های چوبی امکان جابجایی کمتری دارند اما آنها نیز اگر از چوب های قوی و مستحکم استفاده نشوند در کوتاه مدت دچار شکستگی شوند.برای اطلاع از فروش کفی تخت  به سایت مراجعه کنید. 

کفی تخت از قطعه ‌های مهم در تخت به شمار می رود که بر روی آن تشک قرار گرفته و به همین دلیل کفی تخت باید بتواند وزن تشک و فردی که بر روی آن استراحت می کند را به خوبی تحمل کند کفش های تخت ساده و کفی تخت جکدار از انواع کفی هایی هستند که می توانند مورد استفاده قرار گیرند کفی تخت مدل های کفی تخت یک نفره و کفی تخت دونفره توسط تولیدکنندگان ساخته می‌شود. کفی های جکدار توانسته اند فروش بالایی از کفی ها را به خود اختصاص دهند زیرا کارایی بسیاری برای افراد داشته و به همین دلیل همواره مورد توجه بوده اند .

فروشگاه ویستا کالا

آدرس : تهران - بازار مبل یافت آباد - شهرک ولیعصر

تلفن واتساپ:09391352800

تلفن تماس: 09026560055

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 327
نمایش همه
علاقه مندی ها ()