افزایش ساخت و سازها و پیشرفت صنعت معماری سبب شده روز به روز به تعداد شرکت های مهندسی و معماری افزوده شود که با ارائه خدماتی همچون اجرای طراحی و دکوراسیون داخلی مدرن و شیک مطابق با جدیدترین متدهای روز دنیا در تلاش هستند تا سهم بیشتری از این بازار رقابتی را از آن خود نمایند.  هنر جزء جدانشدنی در صنعت و علم معماری می باشد و زیبایی های ظاهری خود را در قالب انواع سبک های اجرای طراحی داخلی به نمایش می گذارد، که در تمامی قسمت های خارجی و داخلی مورد استفاده قرار می گیرند.

قیمت اجرای طراحی داخلی

در برآورد قیمت اجرای طراحی داخلی پارامترهای بسیار زیادی مطرح هستند و مانند تمامی فعالیت های خدماتی نمی توان نرخ مشخصی را برای این نوع از خدمات در نظر گرفت. وسعت پروژه، نوع خدمات دریافتی، سبک طراحی داخلی، متریال مصرفی، مدت زمان انجام کار و بسیاری موارد دیگر در شمار مهمترین فاکتورهای تعیین قیمت طراحی داخلی ساختمان قرار دارند. البته در برخی از انواع پروژه های ساختمانی و مسکونی که هدف طراحی داخلی تنها به بخشی خاصی منتهی می شود مانند انواع پروژه های طراحی داخلی آشپزخانه و طراحی داخلی پذیرایی و نشیمن برآورد هزینه ها و قیمت اجرای طراحی بسیار ارزان تر و مقرون به صرفه تر می باشد، این پروژه ها در سالهای اخیر بیشترین متقاضی را داشته اند. برای اطلاع از خدمات طراحی داخلی مغازه به سایت مراجعه کنید.

طراحی داخلی ارزان قیمت

گروه معماری و دکوراسیون هیرادانا با سالها تلاش و تجربه مستمر در زمینه انواع خدمات دکوراسیون و طراحی داخلی ارزان قیمت، طراحی نما، بازسازی ساختمان و غیره متناسب با جدیدترین متدهای طراحی و دکوراسیون داخلی توانسته رضایت و اعتماد مشتریان را جلب نماید و در شمار خوشنام ترین شرکت های طراحی داخلی و دکوراسیون ساختمان قرار بگیرد. متقاضیان استفاده از انواع خدمات طراحی داخلی و دکوراسیون با مراجعه به سایت اینترنتی هیرادانا می توانند، ضمن مشاهده رزومه و نمونه کارهای آن از چگونگی و مراحل اجرای پروژه نیز اطلاعات کافی را کسب نمایند و در صورت تمایل پروژه های خود را به این مجموعه مهندسی خلاق بسپارند.

شرکت معماری و دکوراسیون داخلی هیرادانا

شماره همراه : 09125754921 

شعبه یک : تهران-ولنجک-انتهای خیابان یمن-پلاک ۱۹-طبقه دوم

شماره تماس : 22172068   22172069

ایمیل: info@hiradana.com

شعبه ارومیه : خیابان درستکار . ابتدای خیابان طوبی پلاک 30        شماره تماس : 04433437314    09141409561

و سایر شهرهای کشور ایران عزیز

 از شبکه های اجتماعی ما در تلگرام و اینستاگرام دیدن فرمایید

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 270
نمایش همه
علاقه مندی ها ()