پارس اقساطی از دیگر پیشنهاداتی است که به مشتریان خرید پارس داده می شود، تا بدین وسیله بتوانند با پرداخت اقساطی، خودروی مورد نظر خود را با بهترین شرایط خریداری نمائید. خرید و فروش پارس اقساطی در کنار فروش نقد پژو پارس به افراد پیشنهاد می شود، که بتوانند با مدیریت مالی از خودروهای داخلی استفاده نمایند.

برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص شرایط  فروش پارس اقساطی  می توانید با مجموعۀ سایا خودرو تماس بگیرید. پس از بررسی دقیق مشخصات فنی خودرو می توانید از این شرایط برای خرید خودرو استفاده نمائید.

فروش پارس اتومات اقساطی با تحویل فوری

فروش پارس اتومات اقساطی به دلیل سیستم انتقال قدرت اتوماتیک، مورد استقبال خیلی از افراد قرار گرفته می شود. پژو پارس به دلیل امکانات و قابلیت های فراوانی که دارد، مورد استقبال افراد قرار گرفته است. خودرو پارس به عنوان یکی از خودروهای لوکس قدیمی شرکت خودروسازی ایران خودرو محسوب می شود که البته در حال حاضر نیز متقاضیان خاص خود را دارد چون از ظرفیت بالای باک و همچنین داخل کابین برخودار است. به این ترتیب افرادی که متقاضی خرید خودرهای پژو پارس هستند، می توانند از شرایط فروش پارس سال اقساطی استفاده نمایند. برای اطلاع از  شرایط فروش اقساطی خودرو به سایت مراجعه کنید. 

 خرید پارس اقساطی با شرایط تحویل فوری به عنوان یکی از پیشنهادات شگفت انگیز است که متقاضیان خرید خودرو اقساطی از آن استقبال می کنند. بدین وسیله ساعاتی پس از امضای قرارداد و پرداخت پیش قسط اول، خودرو به خریدار تحویل داده می شود. بدین ترتیب فرد می تواند حین استفاده از خودرو، اقساط الباقی خودرو را نیز پرداخت نماید. شرایط فروش پارس سال اقساطی نسبت به گذشته راحت تر شده است و بیش از گذشته رضایت مندی افراد را فراهم می کند.

مجموعۀ سایا خودرو نیز با فعالیت چندین ساله در زمینۀ فروش نقد و اقساطی خودروهای داخلی، می تواند شما را در این مسیر همراهی کند.

سایا خودرو

ارتباط با ما

 آدرس: رسالت خیابان فرجام ابتدای خیابان حیدرخانی شمالی پ ۱۱۱/۱ سایا خودرو

شماره تماس: 02171333133

ایمیل: info@sayakhodro.com

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 256
نمایش همه
علاقه مندی ها ()