فروش اقساطی ایران خودرو شرایط مناسبی برای خرید محصولات ایران خودرو فراهم نموده است. لذا افرادی که علاقه مند به خرید اتومبیل هستند و از قدرت مالی پرداخت نقدی خودرو بر نمی آیند، می توانند از   شرایط فروش اقساطی ایران خودرو  برای خرید محصولات این کمپانی خودروسازی داخلی استفاده نمایند. بنابراین مجموعۀ سایا خودرو، موفق به ارائه خدمات فور اقساطی محصولات ایران خودرو در مجموعۀ خود شده است. لذا برای کسب اطلاعات بیشتر می توانید با کارشناسان فروش ارتباط برقرار کنید.

شرایط فروش فوق العاده اقساطی ایران خودرو

شرایط فروش اقساطی ایران خودرو بر اساس مدل خودرو یعنی قیمت و تعداد اقساط خودرو مشخص می شود. لذا متناسب با مدل خودرو، مشتریان می توانند تعداد اقساط کوتاه مدت و یا بلند مدت را بر حسب توان مالی خود انتخاب نمایند. به این ترتیب افراد تحت فشار مالی مضاعف بر درآمد خود نخواهند بود و طبق مدیریت درآمد مالی، تعداد و مبلغ اقساط خودرو را انتخاب می نمایند.

از دیگر مزایایی که شرکت های ارائه دهندۀ خدمات فروش اقساطی ایران خودرو به مشتریان خود ارائه می دهند، تحویل فوری خودرو ساعاتی پس از عقد قرارداد با مشتری صورت می گیرد. به این دلیل بیش از پیش نظر مشتریان را به خود جلب نموده است.برای اطلاع از شرایط فروش اقساطی سایپا به سایت مراجعه کنید. 

فروش اقساطی پژو 206، فروش اقساطی پژو 2008، فروش اقساطی هایما اس 5 و اس 7 و ... از جمله محصولات شرکت ایران خودرو است که در لیست فروش اقساطی تحویل فوری ایران خودرو در اختیار مشتریان قرار گرفته می شود. بدین وسیله مشتریان متناسب با بودجۀ مالی خود، نوع اتومبیل و تعداد و مبلغ اقساط پرداختی را انتخاب می نماید.

مجموعۀ سایا خودرو نیز به عنوان یکی از مجموعه ها فعال در زمینۀ فروش نقدی و اقساطی ایران خودرو و سایر شرکت های خودروسازی داخلی و خارجی در سراسر کشور فعالیت می کند.

سایا خودرو

ارتباط با ما

 آدرس: رسالت خیابان فرجام ابتدای خیابان حیدرخانی شمالی پ ۱۱۱/۱ سایا خودرو

شماره تماس: 02171333133

ایمیل: info@sayakhodro.com

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 275
نمایش همه
علاقه مندی ها ()