یکی از قطعات پر کاربرد در صنایع، ميلگرد استيل می باشد. ميلگرد استيل شبیه به میلگرد های ساختمانی است اما به دلیل تفاوت از نظر جنس آن ، در بخش های دیگر صنایع نیز مورد استفاده قرار می گیرد. استیل یکی از فلزاتی است که دارای مقاومت بالایی بوده و ضد زنگ است. از استیل برای تولید انواع قطعات مختلف استفاده می شود، یکی از این قطعات ، ميلگرد استيل می باشد که به دلیل خاصیت ضدخوردگی و قیمت مناسب آن در موارد مختلفی کاربرد دارد. از این میلگرد ها می توان در محیط های مرطوب نیز استفاده کرد.

ميلگرد استيل دارای سطح مقطع گرد است که در طول های مختلف مورد استفاده قرار می گیرد. این میلگرد ها از شمش های استیل به دست می آیند و دارای استحکام بالایی هستند. فروشگاه استیل الف از فروشندگان معتبر انواع ميلگرد استيل و سایر قطعات استیل مانند نبشی و ورق و لوله و... می باشد. برای تهیه ی قطعات استیل می توانید به سایت این فروشگاه مراجعه نمایید و خرید خود را به راحتی انجام دهید.برای خرید میلگرد استیل به سایت مراجعه کنید. 

در واقع استیل، فولادی است که در مقابل عوامل خارجی زنگ نمی زند. این فلز در مقابل گرما و سرما مقاومت بسیار بالایی دارد و به همین علت در صنایع مختلف قابلیت اجرایی دارد. در واقع وجود کروم در فولاد باعث می شود تا لایه ای از اکسید آن بر روی فولاد قرار گیرد و سبب شود فلز ایجاد شده زنگ نزند بنابراین میزان مناسبی از کروم باید در فولاد به کار رود و هر چه میزان کروم در فولاد افزایش پیدا کند، مقاومت آن نیز بیشتر خواهد شد اما به دلیل نیاز به انعطاف این فلز و سایر ویژگی ها تا حدی استاندارد از کروم استفاده می شود.

میلگرد های استیل به دلیل تغییر ناپذیری در شرایط محیطی می تواند در صنایع غذایی و دارویی مورد استفاده قرار گیرد. همچنین در صنایع مرتبط با گاز و پتروشیمی و نفت می توان از این قطعه استفاده های بسیاری داشت. همچنین در بسیاری از وسیله های تجهیزات از ميلگرد استيل استفاده می شود.برای اطلاع از فروش نبشی استیل از طریق لینک اقدام نمایید. 

انواع ميلگرد استيل

ميلگرد استيل در دو نوع بگیر و نگیر می باشد. نوع ميلگرد استيل که جذب آهنربا شود، ميلگرد استيل بگیر نام دارد و نوعی که جذب آهنربا نشود، ميلگرد استيل نگیر نام دارد. میلگرد های نسوز و میلگرد های آلیاژی نیز از انواع دیگر ميلگرد استيل می باشند. ميلگرد استيل آلیاژی نوعی جدید از میلگرد ها هستند که در آن از آلیاژ های مختلفی استفاده می شود که شامل استیل، آلومینیوم، مس و.. می باشد که با استفاده از به کارگیری این آلیاژ ها می توان قابلیت های ویژه ای را از این فلز مشاهده کرد. فروشگاه استیل الف از فروشندگان معتبر انواع ميلگرد استيل در کشورمان می باشد که محصولات بسیار باکیفیتی را با خدمات دهی عالی به شما ارائه خواهد داد.

فروشگاه الف استیل

آدرس  :  تهران، بزرگراه فتح، كيلومتر4، مركز تجارت استيل ايران، پلاك 179

ایمیل  :  info@alefsteel.com

شماره تماس : 09124236636    تلفن : 66391520(021)

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 422
نمایش همه
علاقه مندی ها ()