آیفون تصویری به عنوان یکی از تجهیزات ساختمانی محبوب است که مورد استقبال عموم افراد در سطح جهان قرار گرفته است. نسل جدید آیفون های تصویری جایگزین آیفون های صوتی می شود که قابلیت نمایش تصاویر را علاوه بر صوت دارد. لذا افرادی که محل زندگی آنها به این سیستم مجهز نمی باشند، می توانند با قیمت مناسب و کیفیت بالا خرید آیفون تصویری را در مدل های متنوع داشته باشند.

برای خرید و سفارش آیفون تصویری رنگی و همچنین آیفون تصویری سیاه و سفید تک واحده، دو واحده، شش واحد و بیشتر از آن با شرکت فنی مهندسی فهام دُر مشورت نمائید.

فروش انواع آیفون تصویری در تهران

امروزه تعدد خرید و فروش آیفون تصویری در تهران افزایش یافته است چون شاهد تولید و عرضۀ انواع آیفون تصویری با برندهای داخلی و خارجی می باشیم. همانطور که می دانید هدف از تولید آیفون تصویری، نمایش تصاویر مقابل درب است که افراد پس از مشاهدۀ فرد، مجوز عبور را می دهد و این چنین می توانند سطح امنیت ساختمان را ارتقاء ببخشند.

خرید و نصب آیفون تصویری با قابلیت تشخیص چهره، تشخیص اثر انگشت و کارتخوان صورت می گیرد. بنابراین افرادی که علاقه مند به تجهیزات پیشرفته و مدرن هستند، می توانند از مزایای دستگاه آیفون تصویری دیجیتالی و پیشرفته استفاده نمایند.برای اطلاع از فروش آنتن مرکزی به سایت مراجعه کنید. 

تنوع دستگاه آیفون تصویری بسیار است که این مسئله بر روی قیمت آیفون تصویری تأثیر گذاشته است. لذا افراد مختلف می توانند متناسب با نیاز و توان مالی با قیمت ارزان آیفون را تهیه و نصب نمایند. بدین وسیله افراد می توانند با حداقل هزینه امکانات راحتی خود را فراهم سازند که می تواند مرتبط با باز نمودن درب ورودی ساختمان و پارکینگ با ریموت کنترل باشد.

شرکت فنی مهندسی فهام دُر با داشتن سابقۀ طولانی مدت در عرصۀ تأمین و فروش تجهیزات ساختمانی از جمله انواع آیفون تصویری دیجیتالی رنگی و سیاه و سفید با تضمین کیفیت و قیمت در تهران فعالیت می کند.

شرکت فنی مهندسی فهام دُر 

آدرس دفتر خدمات فنی و تعمیرات :

تهران - خیابان امام خمینی خ میردامادی ( استخر سابق ) کوی آزمایش پلاک 3 واحد6

تلفن :02166704853.02166704273

شماره تلفن همراه : 09125149550

 آدرس ایمیل :info@fahamdoor.com

آدرس دفتر مرکزی : تهران -خیابان جامی - بعد از تقاطع میردامادی - پلاک ۵۸ -واحد ۱

راه های ارتباطی با ما 
☎️02166762647    ☎️02166762773    ☎️02166704853   ☎️02166704273

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 433
نمایش همه
علاقه مندی ها ()