لیفتراک از ماشین هایی است که برای جابجایی بار از آن استفاده می شود. از این ماشین می توان در حمل و نقل بار ها استفاده نمود. این ماشین برای جابجایی بار استفاده می شود اما برای باید در حد توان آن بارگیری را انجام داد زیرا در غیر اینصورت شاهد خرابی در قطعه ها خواهیم بود. از لیفتراک ها می توان در مکان های سر پوشیده  یا مکان های بیرونی استفاده نمود، این ماشین توانسته بارگیری ماشن های بزرگتر را نیز آسان تر کند.  قطعات لیفتراک در فروشگاه ها به فروش می رسد که با توجه به بودجه می توان نوع مورد نظر را انتخاب کرد. رادیاتور لیفتراک از لوازم بسیار مهم در این ماشین است که برای کارکرد بهتر لیفتراک باید نوع باکیفیتی از آن را خریداری نمود. رادیاتور لیفتراک بخش سیستم خنک کننده ی لیفتراک است و وجود آن باعث می شود حرارت از آب به رادیاتور انتقال یابد. رادیاتور لیفتراک شامل سه بخش است که عبارت است از مخزن بالایی ، مخزن پایینی و هسته که هر یک بخش مهمی از این قطعه را تشکیل می دهند. فروشگاه پیشروتراک از فروشگاه های معتبر لوازم و قطعات لیفتراک است که با سال ها فعالیت در این عرصه توانسته محصولاتی باکیفیت را در قیمت های ارزان به دست مشتریانش برساند. برای خرید رادیاتور لیفتراک و سایر ملزومات لیفتراک می توانید به سایت این مرکز مراجعه کنید و خرید خود را با اطمینان کامل خریداری نمایید.

رادیاتور لیفتراک وظیفه دارد موتور را خنک نگه دارد و در کارکرد موتور نقش مهمی دارد و اگر این قطعه آسیب دیده باشد نمی تواند به خوبی اینکار را انجام دهد. بنابراین کیفیت این قطعه بسیار مهم می باشد که در زمان خرید باید کیفیت آن را در نظر گرفت.

خرید رادیاتور لیفتراک

شما می توانید رادیاتور لیفتراک را از عرضه کنندگان لوازم لیفتراک خریداری نمایید. انواع رادیاتور لیفتراک در بازار به فروش می رسد که در قیمت های مختلفی عرضه می گردد که برای خرید حتما در ابتدا به کیفیت آن توجه کنید و بعد قیمت را در نظر گیرید . شما می توانید خرید خود را به راحتی و از طریق اینترنت از فروشگاه پیشروتراک انجام دهید. این فروشگاه تمامی محصولاتش را با قیمت های بسیار مناسب به فروش می رساند. برای اطلاع از فروش رادیاتور لیفتراک کاترپیلار به سایت مراجعه نمایید.

برای خرید این قطعه بهتر است اطلاعات کافی را داشته باشید و اگر این اطلاعات را ندارید از فروشگاهی خرید خود را انجام دهید که به شما مشاوره های لازم را بدهد. فروشگاه پیشروتراک می تواند به شما در این زمینه مشاوره دهد. خرید قطعات لیفتراک با ضمانت بسیار مهم بوده و فروشگاه مورد نظر برای خرید باید کیفیت و اصالت کالای خود را تضمین نماید.

 

 شرکت پیشرو تراک

آدرس :میدان قزوین ، خیابان قزوین ، نرسیده به خیابان مخصوص ، پلاک 425 

تلفن : 02155401318 -  02155410717 

همراه : 09122805868 

فکس: 55409784-021

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 471
نمایش همه
علاقه مندی ها ()