عملکرد سنسور نوری از نوع سنسورهای مجاورتی است که مبتنی بر ارسال و دریافت نور مدوله شده می باشد. این نوع، پالس هایی با فرکانس 5 الی 30 کیلو هرتز را به اجسام مختلف ارسال می کند که این نور طیف نامرئی مادون قرمز دارد و علمکرد اصلی سنسور را تشکیل می دهد. خرید و فروش سنسور نوری برای ساخت دستگاه های صنعتی و خانگی اتوماتیک به کار برده می شود.

تهران اتوماسیون از جمله شرکت های فعال در زمینۀ تهیه و فروش قطعات و تجهیزات اتوماسیون صنعتی و مکانیزه چون انواع سنسور نوری، القایی و غیره در سراسر کشور می باشد. بنابراین اگر در انتخاب مدل سنسور نوری تردید دارد، می توانید با کارشناسان فروش این مجموعه مشورت نمائید، تا بدین وسیله بتوانید مناسب ترین نوع سنسور را متناسب با عملکردی که مد نظر دارید، خریداری نمائید.

فروش سنسور نوری ردیاب الکترونیکی

همانطور که می دانید سنسورهای نوری به عنوان ردیاب الکترونیکی محسوب می شود که تغییر نور را به سیگنال الکترونیکی تبدیل می سازد. بدین وسیله می توان برای سیستم های مکانیزه و خودکار از مزایای آن استفاده نمود. به عنوان مثال لامپ های اتوماتیک از این دسته مصارف سنسورهای نوری می باشند.برای خرید سنسور نوری استوانه ای به سایت مراجعه کنید.

سنسور نوری یک طرفه، سنسور نوری دو طرفه و سنسورهای نوری رفلکتوری از انواع سنسور نوری طراحی شده توسط شرکت های سازندۀ سنسور می باشد.

هدف از نصب سنسورهای نوری برای سرعت بخشیدن در عملکرد برخی از قطعات و قسمت های دستگاه صنعتی و مکانیزه می باشد. به همین دلیل در ساخت دستگاه های پیشرفته با مکانیزم خودکار از مزایای قطعات سنسور نوری، القایی و غیره استفاده می شود. لذا در انتخاب و خرید سنسور نوری باید دقت بیشتری نمود چون هر کدام از آنها بازدهی متفاوتی نسبت به یکدیگر دارند.

تهران اتوماسیون نیز مفتخر است که در زمینۀ فروش انواع سنسور نوری و غیره با برندهای معتبر به صورت تضمین قیمت و کیفیت در تهران فعالیت می کند.

تهران اتوماسیون

آدرس : تهران، لاله زار جنوبی، جنب بانک ملت، پاساژ بوشهری، طبقه همکف، پلاک ۶۷

ایمیل : info@teh-automation.com

شماره های تماس : ۳۳۱۱۷۷۲۳  ۰۲۱ - ۳۳۱۱۷۶۵۱  ۰۲۱ - ۳۳۹۴۴۸۴۲  ۰۲۱

تلفکس : ۳۳۹۴۴۸۱۲  ۰۲۱

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 555
نمایش همه
علاقه مندی ها ()