ویژگی های پژو 206

همان طور که در ابتدا نیز به آن اشاره شد پژو 206 یکی از محبوبترین و پرطرفدارترین خودروهای تولیدی کمپانی سیتروئن است، که در کشورهای بسیار زیادی مونتاژ می شود. از مهمترین ویژگی های پژو 206 می توان به ایمنی بسیار بالای آن اشاره کرد که سبب شده در استاندارد جهانی یورانکپ 4 ستاره از 5 ستاره را از آن خود نماید. فروش اقساطی 206 یک بار دیگر راه دسترسی به این خودروی جذاب، پرشتاب و با دوام را برای جوانان و دیگر اقشار جامعه فراهم کرده است، و می توان دلیل فروش بالای کمپانی ایران خودرو را همکاری مشترک این مجموعه با کمپانی سیتروئن فرانسه دانست. بر ای اطلاع از شرایط فروش اقساطی 206 به سایت مراجعه کنید. 

این خودرو نیز مانند تمامی تولیدات ایران خودرو در فیس لیفت ها و تیپ های مختلف وارد بازار شد، که 6 مدل آن مربوط به هاچ بک، 4 مدل صندوق دار و 2 مدل هم متعلق به خانواده 207 می باشد، که اکنون 1،3،4 و 6 از خانواده هاچ بک با توقف تولید مواجه شده اند، و می توان بیشترین آمار فروش اقساطی 206 را مربوط به تیپ های 2 و 5 آن نسبت داد.در میان تمامی شرکت های لیزینگ و نمایندگی معتبر و رسمی این کمپانی قدرتمند، شرکت معتبر فرنام خودرو با ایجاد شرایطی انعطاف پذیر و تکیه بر اصول مشتری مداری توانسته سهم بسیار خوبی از فروش اقساطی 206 را به خود اختصاص دهند و اعتماد و رضایت خریداران را جلب نماید. برای اطلاع از خدمات فروش اقساطی ایران خودرو به سایت مراجعه کنید.

فروش اقساطی 206 با ارزان ترین قیمت

خرید و فروش اقساطی 206 با ارزان ترین قیمت و مناسب ترین تسهیلات اعتباری مدت هاست که از طریق لیزینگ رسمی و معتبر فرنام خودرو انجام می گیرد، این مجموعه محبوب و خوش نام با ایجاد بستری مطمئن و پویا به تمامی متقاضیان خرید اقساطی خودرو در برندهای داخلی و خارجی مانند ایران خودرو، سایپا، کرمان موتور، هیوندا و غیره خدمات می دهد. امکان تعویض خودروی خریداری شده با مدل ها و برندهای دیگر در طول دوران بازپرداخت اقساط از مهمترین دلایل محبوبیت این لیزینگ معتبر می باشد. 

 فرنام خودرو 

آدرس :اتوبان شهید سلیمانی(رسالت) خیابان مدائن ابتدای خیابان اخلاقی پلاک 80

تلفن تماس: 77091218

موبایل: 09386861715 

ایمیل :

info@farnamkhodro.com

ساعات کاری :

شنبه تا چهارشنبه : 8 الی 5
پنجشنبه : 8 الی 2

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 309
نمایش همه
علاقه مندی ها ()