کیفیت چاپ پوستر دیواری

 کیفیت چاپ پوستر دیواری تحت عواملی نظیر نوع  تجهیزات چاپی، کیفیت کاغذ، جوهر مصرفی، تناژ رنگی استفاده شد، سبک طراحی و ابعاد و اندازه این محصولات متغییر می باشد و بدیهی است با افزایش کیفیت تجهیزات و متریال مصرفی کیفیت و قیمت چاپ پوستر دیواری نیز تغییر پیدا می کند. تمامی دستگاه های مدرن و تکنولوژی های روز دنیا در چاپ پوستر دیواری باکیفیت معمولا در گرماژ  بالای 100 تا 300 گرم قرار می گیرند و تصاویر مورد نظر و دلخواه مشتریان را در خود با بالاترین کیفیت ممکن ثبت می کنند. کاغذ هایی که در تولید و  خدمات چاپ پوستر دیواری  باکیفیت به کار می روند معمولا از نوع کاغذ های گلاسه، کاغذ پوشالی، کاغذ ماسه ای و کاغذ اکلیلی اشاره کرد که در سایزهای متنوعی همچون A++، A3 و A4 و بسته به ابعاد تصویر سفارشی در قالب های یک، دو و چند تکه طراحی و چاپ می شوند.

قیمت چاپ پوستر دیواری

قیمت چاپ پوستر دیواری هم مانند تمامی مشاغل خدماتی با توجه به بودجه بندی مشخصی از قبیل نوع دستگاه چاپی، جوهر، ابعاد و کیفیت کاغذ استفاده شده، ویژگی های مقاومتی این محصولات در برابر خراش، پارگی و رطوبت و تفکیک رنگ ها و نوع رنگ های بکار رفته در آن ها محاسبه و تعیین می شود، و بسته به نوع خدمات ارائه شده نمی توان نرخ مشخصی برای آن ها تعیین نمود. اما در مجموع می توان گفت چاپ پوستر دیواری در تناژ رنگی تیره و مشکی به دلیل حساسیت بسیار بالای چاپ دیجیتال و سابلیمیشن در تفکیک رنگ قیمت بالاتری دارد، و معمولا در همان ابتدای کار به مشتریان اعلام می گردد. برای خرید پوستر دیواری جوانان و نوجوانان به سایت مراجعه کنید. 

متقاضیان استفاده از انواع خدمات چاپ پوستر دیواری با مراجعه به سایت فروشگاهی دکورآفیس  می توانند در میان محصولات این شرکت مناسب ترین آن ها را انتخاب کرده و یا طرح مورد نظر خود را برای چاپ به این مرکز بسپارند.

 

فروشگاه دکور آفیس

تماس و تلگرام :  09109021635 - 09104962527 - 46104759 - 46104769

ساعات کاری :  9:00 الی 18:00

آی دی تلگرام :  decor_office@

آدرس :  بزرگراه همت بلوار کبیری طامه (شاهین شمالی) - لطفا جهت دریافت آدرس دقیق و هماهنگی تماس حاصل نمایید

 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 292
نمایش همه
علاقه مندی ها ()