شرکت واحد شرکتی است که خدمات مسافربری را انجام می دهد. این مرکز با ارئه ی انواع اتوبوس ها و سایر ماشین های مسافربری می تواند سفری امن را برای افراد مهیا نماید.

مرکز خدمات شرکت واحد اتوبوس های دربستی را طبق تعرفه های مشخص شده به مسافران اجاره می دهد که می تواند برای تایم های مختلفی انجام گیرد.

خدمات شرکت واحد

از خدمات شرکت واحد می توان به اجرای انواع ماشین های مسافربری اشاره کرد که برای مجالس مختلف و سفر های گروهی مورد استفاده قرار می گیرد همچنین برای سرویس های مختلف نظیر دانشگاه و مدرسه برای رفتن به اردو و...و مورد استفاده قرار می گیرد. در واقع با استفاده از خدمات این شرکت افراد در کنار هم می توانند سفر کنند که از مزیت های آن می توان به رفت و آمد در زمان کوتاه ، کم شدن هزینه ها، فراهم شدن امکان سفر برای مدرسه ها و مجامع، کم شدن مشکلات مسیر و... اشاره کرد.

در بسیاری از مراسم های تدفین و تشریفاتی و جشن و... می توان از خدمات دربستی شرکت واحد ، استفاده نمود. رفت و آمد های گروهی با استفاده از خودرو های شخصی بسیار دشوار بوده و در مسیر ممکن است مشکلاتی برای هر یک از خودرو ها ایجاد شود که باعث نگرانی در مسیر خواهد بود بنابراین با استفاده از سرویس های دربستی می توان با استفاده از اتوبوس سفر کرد و مشکلات و هزینه ها را به طور چشمگیری کاهش داد که علاوه بر آن می توان دور هم از سفر لذت برد.

خدمات شرکت واحد در تهران

در تهران به دلیل زیاد بودن جمعیت و تردد بالا ، استفاده از خدمات شرکت واحد بسیار زیاد بوده و یافتن مرکزی معتبر برای مواقع ضروی و مورد نیاز بسیار مهم می باشد. شرکت های بزرگ مانند واحد گشت تهران می توانند خدمات دهی بسیار خوبی را داشته باشند و هزینه های بسیار مناسبی را برای خدمات دهی در نظر گیرند.برای اجاره اتوبوس دربستی به سایت مراجعه کنید. 

استفاده از اتوبوس به جای چند خودرو علاوه بر مزیت های گفته شده باعث جلوگیری از به وجود آمدن ترافیک و سفر راحت تر می شود. شرکت واحد با خدمات دهی عالی و خوبش توانسته انواع اتوبوس های راحت و مجهز را در اختیار افراد قرار دهد. هزینه های شرکت واحد بر اساس تعر فه هایی است که توسط اتحادیه در نظر گرفته شده است و در قبال خدمات دهی انجام شده بسیار ارزان می باشد بنابراین اگر شما هم به خدمات شرکت واحد نیاز دارید می توانید با ما تماس بگیرید. واحد گشت تهران با استفاده از اتوبوس های راحت و مجهز و با بهره گیری از رانندگان با حوصله و بامهارت می تواند بهترین سرویس دهی را انجام دهد. تعرفه های خدمات در این مرکز بر اساس مسافت و یا ساعت متغیر است اما این مرکز کمترین قیمت های برای خدمات دهی در نظر گرفته است.

واحد گشت تهران 

آدرس: تهران، خیابان طالقانی ، خیابان ملک الشعرای بهار ، پلاک 14 ، طبقه سوم 

از مراجعه حضوری بدون هماهنگی قبلی معذوریم.

تلفن های تماس: 88815169 & 88813689

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 498
نمایش همه
علاقه مندی ها ()