کفش کار کفشی است که در هنگام کار پوشیده می‌شود ،در زمان کار باید حتما از کفش های کار یا ایمنی استفاده شود تا از پاها مراقبت شود و همینطور پاها در مقابل حوادث غیر قابل پیش بینی صدمه نبینند. کفش کار در انواع مختلفی وجود دارد که معمولا قسمت جلوی کفش ها از زره فولادی تشکیل شده است تا از بریده شدن و صدمه رسیدن به انگشتان و پا جلوگیری شود. کفش های کار در تنوع بسیاری بوده و هر یک برای مشاغل مختلفی طراحی شده است بنابراین باید حتما از کفش کار مخصوص به شغل مورد نظر استفاده کرد تا پا ها از صدمه به دور باشند. قیمت خرید کفش کار با توجه به جنس و کیفیت آن و همچنین نوع آن متفاوت است.

خرید کفش کار

برای خرید کفش کار باید به فروشگاه های فروش تجهیزات ایمنی مراجعه نمایید. فروشگاه ها انواع لوازم ایمنی از جمله لباس ایمنی، کفش کار، عینک ، کلاه ایمنی و دستکش کار و غیره را به فروش می رسانند. فروشگاه رادین ایمنی از جمله فروشندگان معتبر تجهیزات ایمنی در کشورمان می باشد. پا یکی از اعضای مهم در بدن است که در سلامت سایر اعضا تاثیر گذار است بنابراین در صورتی که از کفش های غیر استاندارد استفاده شود می تواند صدمه به پا و سایر اعضای بدن وارد شود . برای اطلاع از فروش چکمه پلاستیکی به سایت مراجعه کنید.

بنابراین کفش کار در وهله اول باید استاندارد باشد و در پا راحت باشد و نکته ی دیگر که در خرید کفش ایمنی باید مد نظر قرار دهید پوشش راحت کفش است و همینطور اندازه مناسب آن برای پایه افراد، همچنین باید کفش کار از جنس خوب و با کیفیتی برخوردار باشد و همینطور دوام بسیار بالایی داشته باشد. قیمت کفش کار یکی از مسئله های مهم دیگری است که باید کفش کار با کیفیت در قیمت مناسبی نیز خریداری شود.

فروشگاه رادین ایمن

دفتر مرکزی :

فروشگاه : بازار آهن شادآباد بلوار طاووس پاساژ آوا جنرال ورودی تخت جمشید پلاک 442

تلفن   :   40669374 -021 

تلفن   :   40661750-021   

همراه  :   1316637 - 0912     چاووشی

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 376
نمایش همه
علاقه مندی ها ()