پیچ و رولپلاک نمای ساختمان یکی دیگر از خدمات مشاغل ساختمانی کار در ارتفاع می باشد که به مشتریان خود ارائه می دهند. هدف از اجرای پیچ و رولپلاک نمای ساختمان، استحکام بخشیدن به نمای ساختمان قدیمی است که بر اثر شرایط نامساعد آب و هوایی، باعث تخریب بخش هایی از ساختمان شده است و نیاز به عملیات ترمیم کاری دارد. از این رو اگر نمای ساختمان شما از جنس سنگ و مصالح ساختمانی از این قبیل می باشد و دچار فرسودگی و تخریب شده است، می توانید با حداقل هزینه، از مزایای خدمات پیچ و رولپلاک نمای ساختمان گروه نماروز استفاده نمائید.

کاربرد پیچ و رولپلاک نمای ساختمان

همانطور که در پاراگراف ابتدایی مقاله به آن اشاره نمودیم، هدف از انجام پیچ و رولپلاک نمای ساختمان، این است که بتوان از تخریب و سقوط مصالح ساختمانی نمای سنگ، آجر، سرامیک و غیره به پایین جلوگیری نمود. بدین وسیله می توان میزان خسارت های وارده به نمای ساختمان و عابرین پیاده را به حداقل رساند که از نظر پرداخت هزینه نیز مقرون به صرفه می باشد.

برای اجرای پیچ و رولپلاک نمای ساختمان نیاز به تجهیزات تخصصی و رعایت اصول ایمنی است که فرد باید آنها را مد نظر داشته باشد تا بتواند به درستی آنها را انجام دهد.

انجام بندکشی نامطلوب نما، انجام ضعیف و غیر استحکام اسکوپ سنگ باعث می شود، میزان نفوذ پذیری آب باران، گرد و خاک و باد و طوفان بتواند عاملی برای تخریب قیمت های مختلف نمای ساختمان شود که برای استحکام بخشیدن به آنها می توان از تجهیزات پیچ و رولپلاک استفاده نمود.برای اطلاع از خدمات پوشاندن درز انقطاع به سایت مراجعه کنید. 

گروه نماروز نیز تلاش نموده با تجهیز نمودن مجموعۀ خود به تجهیزات و ابزارآلات کار در ارتفاع بتواند خدمات پیچ و رولپلاک نمای ساختمان با طناب را با کیفیت بالا و حداقل هزینه به متقاضیان ارائه دهد.

 

 گروه نماروز

آدرس : تهران خیابان بهار جنوبی برج بهار واحد 453

شماره تماس : 33542683-021 و 6141648-0912

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 254
نمایش همه
علاقه مندی ها ()