سود پرک همان سدیم هیدروکسید، سود سوز آور  و کاستیک سودا می باشد که توسط کمپانی های تولید کنندۀ مواد شیمیایی تولید و به بازار مصرف عرضه می شود. هدف از خرید سود پرک، چربی گیری صنعتی است که با فرمول شیمیایی NaOH ساخته می شود و مصارف عمدۀ آزمایشگاهی و علاوه بر آن صنعتی دارد و با درصد خلوص 98% نیز در سطح بازار به فروش می رسد.

برای سفارش خرید سود پرک صنعتی 98% می توانید به فروشگاه اینترنتی دیجی شیمی مراجعه نموده و پس از بررسی دقیق و میزان حجم مورد نیاز، سفارش خرید خود را به صورت اینترنتی ثبت نمائید.

فروش سود پرک با خلوص 98%

سود پرک به عنوان مادۀ جامد و سفید رنگ شناخته می شود که تحمل دمای ذوب 1390 درجه سانتی گراد را با دانسیتۀ 2.13 دارد و ماهیت اصلی آن نیز خورندگی بالا می باشد. بنابراین جاذب قوی رطوبت هواست و با اکسیژن به شدت وارد واکنش می شود و پیش از استفاده از آن باید تمام نکات ایمنی مد نظر قرار گرفته شود.

ساخت سود پرک به دو روش عمدۀ الکترولیز محلول کلرید سدیم و همچنین چرخۀ سودا – آهک صورت می گیرد که هر کدام از این روش ها متناسب با موقعیت و شرایط مختلف مورد استفاده قرار گرفته می شوند. خرید تری سدیم فسفات با قیمت ارزان انجام می گیرد.

صنایع نساجی، نوشابه سازی، ساخت سرامیک، فرآیند بازیافت پلاستیک، لکه بری سبزیجات، صنعت رنگرزی، ساخت فرآورده های نفتی، صنایع نفت و گاز و پتروشیمی، صنایع فلزی، ساخت کاغذ، مقوا و کارتن، فرآیند پنبه سازی، خنثی سازی اسید و باطری سازی، تلخی زدایی از زیتون، و ... از جمله مصارف عمدۀ سود پرک محسوب می شوند. به این ترتیب متناسب با حجم مورد نیاز می توانید با قیمت ارزان و بسته بندی ایمن، به صورت اینترنتی از طریق فروشگاه اینترنتی دیجی شیمی سفارش دهید و بتوانید برای مصارف صنعتی و آزمایشگاهی از آن استفاده نمائید.

  

 فروشگاه اینترنتی دیجی شیمی 

دفتر فروش : تهران - خیابان مطهری - روبروی خیابان میرعماد - پلاک 262 - طبقه اول شرقی

محل تحویل کالا : تهران - میدان خراسان - خیابان مهاجر - پلاک 54 - انبار دیجی شیمی

کارخانه : تهران - ابتدای جاده ورامین - شهرک عشق آباد - خیابان چهاردهم - پلاک 135

ایمیل : info@digishimi.com

تلفن پشتیبانی : 02188308030

تلفن همراه : 09128704691

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 401
نمایش همه
علاقه مندی ها ()