فیلم استرچ از دیگر پلاستیک هایی است که به منظور بسته بندی کالاهای مختلف مورد استفاده قرار گرفته می شود. امروزه تولیدکنندگان کالا تلاش می کنند که از متریال با کیفیت در جهت بسته بندی کالاهای تولید شده استفاده نمایند که کیفیت اولیۀ محصولات را حفظ نموده و در عین حال از نظر شکل ظاهری نیز زیبا باشد. در همین راستا  خرید فیلم استرچ   به عنوان یکی از بهترین گزینه هایی است که تولیدکنندگان ترجیح می دهند برای امور بسته بندی کالاهای مختلف استفاده نمایند که تمام ویژگی های لازم را در کنار یکدیگر دارد.

ناب پلاستیک در عرصۀ توزیع انواع نایلون بسته بندی شفاف و کدر در تهران فعالیت می کند که فروش فیلم استرچ را در ابعاد مختلف و با قیمت مناسب انجام می دهد.

فروش فیلم استرچ با مواد اولیۀ درجه یک

همانطور که می دانید نوع و کیفیت مواد تشکیل دهندۀ نایلون، تأثیر مستقیم بر روی ماندگاری کالاهای بسته بندی شده دارد. از این رو پیش از خرید نایلون استرچ و  خرید نایلون شیرینگ توصیه می شود که از نایلون های باکیفیت که از مواد اولیۀ درجه یک تولید شده اند، خریداری نمائید. مراجعه به مراکز فروش معتبر و توجه به سابقۀ فعالیت مجموعه لازم و ضروری است. فیلم استرچ در ابعاد مختلف تولید و به بازار عرضه می شود. از این رو افراد متناسب با ابعاد کالاهای مختلف مناسب ترین نوع پلاستیک را برای بسته بندی محصولات خریداری می کنند که پوشانندگی کامل داشته باشند و از نظر مالی نیز مقرون به صرفه باشد.

قیمت فیلم استرچ به کیفیت و ابعاد نایلون استرچ بستگی دارد. بدین ترتیب افراد متناسب با ابعاد کالا می توانند مناسب ترین سایز فیلم استرچ شفاف را خریداری نمایند که ارزان و اقتصادی باشد.

ناب پلاستیک به صورت کاملاً تخصصی در زمینۀ فروش انواع نایلون بسته بندی چون فیلم استرچ، نایلون شیرینگ، حبابدار و غیره با کیفیت بالا در تهران فعالیت می کند.

 

 شرکت ناب پلاستیک 

دفتر تهران : بازار تهران خ ۱۵ خرداد روبروی پامنار نبش پاساژ سعادت

کارخانه ۱ : اتوبان آزادگان روبروی خلیج فارس خ فیروزبهرام خ استاد شهریار پلاک ۶

کارخانه ۲ : شهرک صنعتی شمس آباد بلوار بهارستان انتهای بلوار روبروی خواجه نصیر 

کارخانه ۳ : شهرک صنعتی شمس آباد بلوار نارنجستان گلبرگ ۱۲ 

شماره واتس اپ:  09360464803

شماره همراه:  09129339039

شماره تماس: 02144924002

ایمیل: naabplastic96@gmail.com

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 240
نمایش همه
علاقه مندی ها ()