قیمت جعبه پلاستیکی

این جعبه های مقاوم  پلاستیکی با استفاده از متریال مختلفی از قبیل پلاستیک های بازیافتی، پلیمر، نفت و غیره  تولید می شوند و به دلیل استفاده از متریال مصنوعی و صنعتی بدیهی است که قیمت جعبه پلاستیکی در مقایسه با انواع جعبه های چوبی، باکس های شیشه ای و غیره پایین تر و البته مقرون به صرفه تر باشد. البته از دیگر ملاک های تعیین قیمت این محصولات می توان به نوع متریال مصرفی در آن ها اشاره کرد، به عنوان مثال قیمت انواع جعبه پلاستیکی دست دوم یا جعبه پلاستیکی با استفاده از مواد بازیافتی بسیار ارزان تر و مقرون به صرفه تر از جعبه های پلاستیکی با استفاده از مواد پلاستیکی مرغوب و یا پلاستیک فشرده شده PVC می باشد. قیمت جعبه پلاستیکی در مجموعه معتبر و خوشنام زاگرس پلاستیک به دلیل عرضه مستقیم و یا فروش جعبه پلاستیکی از طریق نمایندگی های معتبر بسیار اقتصادی تر و ارزان تر از مراکز متفرقه می باشد، و به همین دلیل مشتریان بسیار زیادی را به خود اختصاص داده است.

موارد استفاده از جعبه پلاستیکی

ابعاد و اندازه در انتخاب انواع جعبه پلاستیکی اهمیت بالایی دارند، به عنوان مثال در طراحی و تولید جعبه های انگور و یا میوه های صادراتی معمولا از جعبه هایی با ارتفاع کم استفاده می شود، تا این محصولات با فشار زیاد روی یکدیگر قرار نگیرند. همان طور که دراین مقاله بارها به آن اشاره شده است، امروزه این جعبه های پلاستیکی جایگزین بسیاری از متریال تولیدی در صنایع مختلف شده اند. فروش پالت پلاستیکی دست دوم از طریق سایت انجام پذیر است.

از دیگر موارد استفاده از جعبه پلاستیکی می توان به بخش بسته بندی میوه، بسته بندی مرغ و مواد پرتئینی، بسته بندی نوشابه و دلستر، بسته بندی قطعات مانند پیچ و مهره، دوغ و شیر، شیلات، صادرات و ترانزیت کالا و بسیاری موارد دیگر اشاره کرد.متقاضیان خرید جعبه پلاستیکی ارزان قیمت و باکیفیت با مراجعه به وب سایت زاگرس پلاستیک می توانند محصولات مورد نظر خود را در ابعاد استاندارد و یا سفارش انتخاب و ثبت نمایند، تا کارشناسان این مجموعه در اولین فرصت سفارشات آنان را آماده ارسال نمایند

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 291
نمایش همه
علاقه مندی ها ()