ونتیلاتور به عنوان یکی از مهمترین دستگاه های پرکاربرد برای عملیات تنفس مصنوعی است. با استفاده از این دستگاه به راحتی می توان سیکل تنفس مصنوعی را ایجاد نمود و به بیماری های تنفسی کمک شایانی نمود. خرید ونتیلاتور جزء مهمترین تجهیزات پزشکی است که در محیط های بیمارستانی، درمانگاه و همچنین آمبولانس مورد استفاده قرار گرفته می شود.

تجهیزات پزشکی بارمان در زمینۀ تأمین و عرضۀ تجهیزات پزشکی چون دستگاه های تنفس مصنوعی (دستگاه ونتیلاتور، اکسیژن ساز، بای پپ و ... ) در تهران فعالیت می کند.

فروش ونتیلاتور پرتابل

به دلیل کاربرد مهمی که دستگاه ونتیلاتور در احیاء برخی از بیماری ها تنفسی دارد، با پیشرفت تکنولوژی، شاهد فروش انواع ونتیلاتور پرتابل یا همان قابل حمل برای آمبولانس یا همان محیط های درمانی می باشیم. ساختار ونتیلاتور به شکلی است که امکان تنفس را برای فرد بیمار که دچار بیماری مشکلات تنفسی موقت و یا دائم هستند، میسر می سازد. نحوۀ عملکرد ونتیلاتور طوری است که در ریه می دمد و پس از درنگ، عمل بازدم به طور اتوماتیک صورت می گیرد. هنگام استفاده از دستگاه تنفس مصنوعی چون دستگاه ونتیلاتور نیاز به لوله گذاری تراشه و استفاده از دستگاه های مدرن و پیشرفته ای است که تحت نظارت ریزپردازنده ها عمل می کنند و تنفس مصنوعی را برای بیماران آغاز می کند.خرید بای پپ را در انو اع باکیفیت انجام دهید. 

ونتیلاتور فشار منفی و ونتیلاتور فشار مثبت دو دسته بندی اصلی دستگاه ونتیلاتور هستند که شامل دستگاه های زیرمجموعه نیز می باشند. ونتیلاتور فشار ثابت، ونتیلاتور حجم ثابت، ونتیلاتور زمان ثابت و ونتیلاتور فرکانس بالا که جزء انواع دستگاه ونتیلاتور فشار مثبت هستند که امروزه کاربرد بیشتری دارند.

تجهیزات پزشکی بارمان به صورت تخصصی در زمینۀ عرضۀ تجهیزات پزشکی بیمارستانی و آمبولانس در تهران فعالیت می کند و هم اکنون توانسته به منظور سهولت در ارائه خدمات به مشتریان، شرایط مناسبی را برای سفارش اینترنتی تجهیزات پزشکی چون خرید ونتیلاتور قابل حمل به صورت اینترنتی فراهم کرده است.

 

 تجهیزات پزشکی بارمان

آدرس : تهران ،میدان توحید،خیابان فرصت شیرازی ،پلاک 49

ایمیل: MEDICAL.RASOOLI@GMAIL.COM

شماره تماس : 09129368456-02166490674  -02166122397

فکس : 02166940674

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 564
نمایش همه
علاقه مندی ها ()