فیلتر شنی یک مخزن بسیار بزرگ استوانه ای است، که تحت فشار اتمسفر به صورت های افقی و عمودی ساخته می شود، ذرات معلق و آلودگی های آب ورودی به این مخازن بزرگ صنعتی پس از گذر از لایه های مختلف و دانه های شنی، از آب جدا شده و در نهایت و در قسمت پایینی این مخازن آب تصفیه شده و زلال خارج می شود. نمونه های طبیعی این دستگاه را می توان در رودخانه ها، قنات ها و چاه ها مشاهده کرد، که این روش صنعتی با اقتباس از آن ها طراحی و اجرا شده است.  فیلتر شنی برحسب ظرفیت و مورد استفاده در گروه های مختلفی نظیر انواع فیلتر تند شنی تحت فشار، فیلتر شنی کند، فیلتر شنی تند و فیلتر شنی ثقلی تند قرار می گیرند، که در هر کدام از آن ها پارامترهای سرعت خطی آب و فیلتراسیون متفاوت است. از کاربردهای انواع فیلتر شنی می توان به تصفیه آب برج های خنک کننده، نیروگاه ها، تصفیه آب استخرهای پرروش ماهی و آبزیان، تصفیه آب چاه، صنایع شیشه، کاغذ سازی، لاستیک و پلاستیک و غیره اشاره کرد. ظرفیت مخزن، نوع دستگاه، فشار کاری و غیره از جمله مواردی است که قبل از سفارش و خرید فیلتر شنی باکیفیت باید مشخص شود تا بتوان با توجه به نیاز خود بهترین نمونه از این دستگاه ها را انتخاب نمود.

قیمت فیلتر شنی

قیمت فیلتر شنی در مجموعه های بزرگ تولیدی و نمایندگی های پخش مستقیم این محصولات به دلیل عرضه مستقیم و بی واسطه کالا بسیار به صرفه تر و اقتصادی تر می باشد، و این روش خرید فیلتر شنی امروزه طرفداران بیشتری را به خود اختصاص داد. قیمت فیلتر شنی در مجموعه معتبر و باسابقه اطلس پلاستیک با توجه به نوع فیلتر، ابعاد و اندازه مخزن، نوع متریال مصرفی، ظرفیت و فشار کاری مخزن محاسبه و تعیین می شود، این مجموعه معتبر تولیدی با سالها فعالیت مستمر در این عرصه، کیفیت محصولات خود را تضمین کرده و آن ها را در کوتاه ترین زمان ممکن به دست مشتریان در سراسر کشور می رساند. از مهمترین ویژگی های انواع فیلتر شنی می توان به سهولت تعمیر و نگهداری، امکان بازدید از دریچه های ورودی و خروجی، مجز به شیر هواگیری و فشارسنج و بسیاری موارد دیگر اشاره کرد که دوام و ماندگاری این محصولات را دوچندان می کند.

فروش فیلتر شنی ارزان قیمت

 مجموعه تولیدی اطلس آب از معتبرترین و خوشنام ترین مراکز فروش فیلتر شنی مانند  فیلتر شنی استخر  ارزان قیمت و دیگر تجهیزات تصفیه آب و فاضلاب در ظرفیت های مختلف می باشد که با سالها فعالیت مستمر در این عرصه و تحویل به موقع محصولات به سراسر کشور، موفق به کسب اعتماد و رضایت خریداران شده است. متقاضیان خرید انواع فیلتر شنی باکیفیت و بادوام با مراجعه به سایت فروشگاهی این مرکز می توانند محصولات مورد نظر خود را به راحتی انتخاب کرده و نسبت به ثبت سفارش و خرید آن ها اقدام نمایند.

شرکت اطلس آب

   آدرس : تهران کیلومتر 20 جاده مخصوص جنب شرکت نفت پارس خیابان

    کیمیا پژوهان خیابان مارال رنگ پلاک 118

            فکس 46076976      تلفن  46073396      46076082  021 

                  ایمیل atlasab724@gmail.com

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 464
نمایش همه
علاقه مندی ها ()