واتر پمپ لیفتراک یکی از قطعات کاربردی و اصلی ماشین لیفتراک محسوب می شود. به طور کلی دستگاه لیفتراک در دسته بندی های مختلف چون لیفتراک دیزلی، لیفتراک برقی و لیفتراک گازی ساخته می شوند که از نظر کاربری نیز دارای طبقه بندی های متفاوتی چون لیفتراک استاکر، پالت تراکت، لیفتراک یدک کشی و لیفتراک ریچ تراک می باشند. استفاده از قطعۀ واتر پمپ لیفتراک ، عملکرد اصلی این ماشین را تشکیل می دهد و امکان جابجایی وسایل سنگین و سبک را به شاخک های تعبیه شده بر روی لیفتراک را میسر می سازد.

پیشرو تراک به صورت کاملاً حرفه ای در زمینۀ فروش تجهیزات ماشین لیفتراک در تهران فعالیت دارد و شرایط مناسبی را برای فروش واتر پمپ لیفتراک و سایر لوازم یدکی این ماشین برای مشتریان فراهم نموده است.

فروش واتر پمپ لیفتراک

توجه داشته باشید که با بررسی دقیق وضعیت واتر پمپ لیفتراک، پیش از اینکه کُندی عملکرد آن به سایر قطعات مرتبط فشار بیش از اندازه وارد کند، باید تعویض گردد. برای آگاهی از سالم بودن و عملکرد صحیح واتر پمپ لیفتراک نیاز به چک کردن قسمت پولی واتر پمپ لیفتراک است. در صورت عقب و جلو کردن پولی می توانید به سالم بودن این قطعه پی ببرید. اگر حرکت پولی واتر پمپ لیفتراک حالت روانی و شل بودن را داشته باشد، نیاز به تعویض و خرید واتر پمپ لیفتراک است چون نقش مهمی بر روی میزان صدای موتور لیفتراک دارد.

در واقع واتر پمپ لیفتراک معیوب، صدای ناهنجار و ساییدگی را تولید می کند. بنابراین افراد با بررسی دقیق این مسئله می توانند به خراب بودن کامل واتر پمپ لیفتراک پی برد و بدین ترتیب اقدام به تعویض آنها نمائید و به طور دقیق اطراف واتر پمپ لیفتراک و واشرهای آن را مورد بررسی دقیق قرار دهید تا نشتی آب نداشته باشد. در ضمن چراغ هشدار مایع خنک کنندۀ همجوار پمپ را مد نظر داشته باشید چون م تواند عاملی برای نشت مخزن مایع خنک کنندۀ دستگاه باشد. بدین ترتیب نیاز به خرید واتر پمپ لیفتراک است، بیش از اینکه خسارت بیش از اندازه یه سایر قطعات لیفتراک وارد کند.

قیمت واتر پمپ لیفتراک

قیمت خرید واتر پمپ لیفتراک تویوتا و دیگر برند ها به ابعاد و مدل ماشین لیفتراک بستگی دارد. توجه داشته باشید که متناسب با مدل و برند ماشین، باید واتر پمپ لیفتراک با همان مشخصات فنی خریداری شود که کاربردی باشد. در حال حاضر انواع واتر پمپ لیفتراک کوماتسو، کاترپیلار، تویوتا، سهند، میتسوبیشی، سپاهان، آریا، دوو، تی سی ام و غیره در سطح بازار عرضه می شوند. بنابراین متناسب با برند لیفتراک، می توانید واتر پمپ لیفتراک مخصوص همان برند را با قیمت ارزان خریداری نمائید.

پیشرو تراک سال های متوالی است که در زمینۀ فروش قطعات و لوازم یدکی لیفتراک با برندهای معتبر در داخل کشور فعالیت می کند و می تواند پاسخگوی نیاز شما باشد.

 

 شرکت پیشرو تراک

آدرس :میدان قزوین ، خیابان قزوین ، نرسیده به خیابان مخصوص ، پلاک 425 

تلفن : 02155401318 -  02155410717 

همراه : 09122805868 

فکس: 55409784-021

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 518
نمایش همه
علاقه مندی ها ()