رادیاتور لیفتراک، اساس عملکرد موتور لیفتراک را تشکیل می دهد. رادیاتور لیفتراک به عنوان یک مبدل حرارتی است که از جنس مس ساخته می شود و دارای کانال هایی برای انتقال حرارت موجود در آب می باشد. بدین وسیله رادیاتور به منظور خنک کردن موتورهای درون سوز به کار برده می شود. از این رو رادیاتور برای ماشین آلات مختلف چون لیفتراک که دارای موتور دیزل ژنراتور هستند نیز به کار برده می شود. خرید رادیاتور لیفتراک زمانی نیاز می شود که اختلالی در عملکرد سیستم خنک کنندۀ لیفتراک رخ دهد.

شرکت پیشرو تراک یکی از بزرگ ترین شرکت هایی است که در زمینۀ فروش انواع لوازم یدکی لیفتراک در تهران فعالیت می کند.

خرید رادیاتور لیفتراک

کاربرد رادیاتور لیفتراک برای سیستم خنک کننده موتور به کار برده می شود. طراحی رادیاتور به نحوی است که گردش مستمر آب داخل موتور لیفتراک موجب خنک شدن موتور می شود. در واقع جریان آب از میان مجراهای بلوک مانند سیلندر صورت می گیرد و بدین وسیله حرارت و گرمای موتور را گرفته و با انتقال جریان هوای گرم و سرد، شرایط را برای خنک کردن موتور لیفتراک فراهم می کند. بنابراین بررسی وضعیت رادیاتور لیفتراک، زمان بروز اختلال و داغ کردن موتور لیفتراک لازم و ضروری است.

آسیب دیدگی رادیاتور می توان جوش آوردن موتور لیفتراک را به همراه داشته باشد. بنابراین به محض رویت چنین مشکل فنی، نسبت به تعمیر و یا خرید رادیاتور لیفتراک اقدام نمائید. البته تعمیر رادیاتور لیفتراک و هر ماشین دیگری نیاز به تخصص دارد و برای آنکه میزان خسارت وارده افزایش پیدا نکند، بهتر است از تخصص افراد مجرب کمک گرفته شود.

برخی از قسمت های رادیاتور لیفتراک تویوتا، رادیاتور لیفتراک کوماتسو، برند کاترپیلار، سهند، لیفتراک سپاهان و غیره دارای تفاوت های جزئی هستند چون متناسب با مشخصات فنی لیتفراک ساخته شده اند. بنابراین هنگام خرید رادیاتور لیفتراک، مشخصات فنی مندرج بر روی بسته بندی و قطعات را مد نظر داشته باشید.

در همین راستا فروش رادیاتور لیفتراک کوماتسو و سایر برند ها بر اساس برندهای داخلی و خارجی توسط شرکت های عرضه کنندۀ تجهیزات ماشین آلات سنگین و یا لیفتراک صورت می گیرد. همانطور که گفته شد، کاربرد رادیاتور نقش مهمی بر روی طول عمر موتور لیفتراک دارد بدین وسیله برای افزایش راندمان کاری لیفتراک نیاز به استفاده از سیستم خنک کننده چون رادیاتور لیفتراک می باشد. در واقع عدم کاهش دمای موتور باعث صدمات جدی به موتور و کاهش عمر موتور لیفتراک و سایر ماشین آلات سنگین و غیر سنگین می شود. در همین راستا رادیاتور لیفتراک نقش تعیین کننده ای بر روی سیستم عملکرد ماشین دارد.

اگر قصد خرید رادیاتور ماشین لیفتراک دارید، می توانید به صورت تلفنی و یا اینترنتی از قیمت و موجود بودن قطعۀ مورد نظر خود با واحد فروش شرکت پیشرو تراک تماس حاصل نمائید.

 

 شرکت پیشرو تراک

آدرس :میدان قزوین ، خیابان قزوین ، نرسیده به خیابان مخصوص ، پلاک 425 

تلفن : 02155401318 -  02155410717 

همراه : 09122805868 

فکس: 55409784-021

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 591
نمایش همه
علاقه مندی ها ()