قلب از اصلی ترین عضو های بدن بوده و سلامت آن حائز اهمیت می باشد. سرخرگ ها خون و اکسیژن را به قسمت های مختلف بدن می رسانند اما در مواقعی ممکن است در این کار تداخل ایجاد شود مثلا در صورت جمع شدن کلسترول در رگ ها و .... رگ ها نمی توانند به خوبی خون را از خود عبور دهند و باعث بروز مشکلاتی می شوند. در این مواقع ممکن است از بیمار خواسته شود آزمایش آنژیوگرافی را انجام دهد. با استفاده از انجام آنژیوگرافی می توان محل انسداد رگ ها را یافت و این آزمایش برای برخی از بیماران بسیار ضروری می باشد.

مراحل آنژیوگرافی

بسیار مهم است آزمایش آنژیوگرافی توسط پزشکی باتجربه و ماهر صورت گیرد. در زمان انجام این آزمایش ، فرد به بخش مربوطه ارجاع داده می شود و بر روی تخت دراز می کشد و پزشک ناحیه ای در کشاله ی ران و یا ساعد بیمار در نظر  می گیرد تا بتواند پس از بی حس کردن آن ، لوله یا کاتتر را به درون سرخرگ وارد نماید. در واقع دردی که در این مرحله حس می شود تنها زمانی است که کاتتر وارد رگ می شود که قابل تحمل است و در حد گرفتن آزمایش خون می باشد. لوله به سمت قلب هدایت داده می شود و مایعی مخصوص از طریق آن به رگ تزریق می گردد. این مایع می تواند در زمان عکس برداری مشخص کند که انسداد در چه ناحیه ای رخ داده است. عکس های متعددی از رگ ها گرفته می شود. با استفاده از این تست می توان تنگی سرخرگ را مشاهده کرد و درمان لازم را پیش گرفت. تصویربرداری از رگ ها به وسیله ی اشعه ی ایکس گرفته می شود و می تواند به پزشک نشان دهد که چیزی در مسیر رگ ها وجود دارد یا نه.

کلینیک تخصصی دکتر محمد ریاستی از بهترین مراکز پزشکی در کشورمان است.

در زمان انجام تست آنژیوگرافی ، فرد بیدار بوده و می تواند مراحل را مشاهده کند و شاید علائمی مانند احساس فشار در زمان کاتترگذاری و در برخی از موارد احساس ناراحتی اندکی در قفسه ی سینه و یا احساس ادرار و تهوع داشته باشد. برای اطلاع از آنژیوگرافی شریان های کلیوی به سایت کلینیک مراجعه کنید. 

 کلینیک تخصصی قلب و عروق دکتر محمد ریاستی یکی از مراکز پیشرفته ای است که می توانید به آن اطمینان کامل داشته باشید و برای درمان بیماری ها و ناراحتی های قلبی به این مرکز مراجعه نمایید. دکتر ریاستی از متخصصین باتجربه و حاذق قلب و عروق می باشند که با سال ها فعالیت در بخش درمان بیماری های قلبی ،توانسته بهترین شیوه های درمانی را انتخاب نماید و بیماری های بسیاری را بهبود دهد. جهت کسب اطلاعات بیشتر می توانید با همکاران ما تماس بگیرید.

 

کلینیک تخصصی قلب و عروق دکتر محمد ریاستی

آدرس : تهران - میدان هفت حوض نارمک - ضلع شمال غربی میدان - ابتدای خیابان آیت -نبش خیابان مهرانپور- ساختمان پزشکان588 

شماره تماس نوبتدهی: 09373585813

جهت نوبتدهی، تماس تنها از ساعت 10 صبح تا 9 شب 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 546
نمایش همه
علاقه مندی ها ()