جاکفشی نقش مهمی در نظم بخشیدن به فضای داخلی و خارجی دکوراسیون آپارتمان و همچنین خانه های ویلایی دارد. در واقع کاربرد جاکفشی برای نگهداری کفش های ساکنین و همچنین میهمانان می باشد. همانطور که می دانید با توجه به اینکه تعداد افرادی که در یک منزل سکونت دارند، ممکن است کم باشد ولی زمان برگزاری میهمانی ها، می توان حجم انبوهی از کفش و دمپایی را در مقابل درب ورودی آپارتمان مشاهده نمود که می تواند برای همسایه ها مزاحمت ایجاد کند. بنابراین افراد با خرید جاکفشی به سهولت می توانند مقابل درب ورودی را منظم و بدون کفش چیدمان نمایند.

اگر برای خرید بهترین جاکفشی نیاز به دیدن نمونه کارهای متنوع دارید، می توانید به فروشگاه اینترنتی ویستا کالا مراجعه نموده و پس از بررسی دقیق و مشاهدۀ محصولات، جا کفشی مورد نظر خود را به صورت اینترنتی سفارش دهید.

فروش جاکفشی چوبی زیبا و ارزان

همانطور که می دانید در حال حاضر شاهد تولید و فروش انواع جا کفشی زیبا و ارزان در سطح کشور می باشیم. با توجه به کاربردی که این محصول چوبی در محیط دکوراسیون منازل دارد، از طرح های مختلف برای ساخت جاکفشی الهام می گیرند که در نتیجۀ آن می توانید شاهد فروش طرح های زیبا و شکیل از جاکفشی در سراسر کشور باشید. در این صورت افراد به سهولت می توانند متناسب با فضای راهروی مقابل درب و یا خروجی درب آپارتمان، اقدام به خرید جاکفشی با رنگبندی های مختلف و ابعاد کوچک و یا بزرگ باشید. فروش کفی تخت خواب با بهترین کیفیت انجام می گیرد.

با توجه به وجود طرح های متنوع، قیمت جاکفشی می تواند ارزان و گران در نظر گرفته شود که ارتباط مستقیم به کیفیت چوب، طرح و سایر ادوات تزئیناتی جا کفشی دارد.

برای خرید اینترنتی جاکفشی ارزان و با دوام می توانید از فروشگاه اینترنتی ویستا کالا دیدن فرمائید.

 

فروشگاه ویستا کالا

آدرس : تهران - بازار مبل یافت آباد - شهرک ولیعصر

تلفن واتساپ:09391352800

تلفن تماس: 09026560055

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 370
نمایش همه
علاقه مندی ها ()