پوستر دیواری را می توان یک تصویر زیبا و هنرمندانه با موضوعی مشخص، و در سبک های مختلف طراحی دانست، که مانند یک تابلو بزرگ نقاشی یک یا چند دیوار داخلی ساختمان را در برمی گیرد، و علاوه بر زیبایی به فضای داخلی ساختمان ها بعد و روح می بخشد. استفاده از این روکش های جذاب کاغذی امروزه به یکی از ارکان اصلی طراحی و دکوراسیون ساختمان ها تبدیل شده است، که در صورت انتخاب صحیح آن ها می توان به بزرگنمایی محیط کمک کرد، و یا با استفاده از خرید پوستر دیواری گل و منظره آرامش و زیبایی طبیعت را به ساختمان آورد.

پوستر دیواری در سبک های مختلف طراحی و معماری متناسب با انواع کاغذ دیواری ها و در تیراژه های رنگی کامل و زیبا طراحی و چاپ می شوند و از آن ها می توان به راحتی در تمامی ساختمان های مسکونی و تجاری استفاده کرد، و به نوعی سبک چیدمان و دیزاین ساختمان ها را با کمترین هزینه تغییر داد، انواع پوستر دیواری کلاسیک، پوستر دیواری مدرن، پوستر دیواری اسپرت و غیره اشاره کرد، که باید آن ها را متناسب با سبک و سیاق طراحی داخلی ساختمان انتخاب کرده و مورد استفاده قرار داد.

قیمت خرید پوستر دیواری مانند خرید پوستر دیواری گل سه بعدی یکی دیگر از دلایل محبوبیت و استفاده متداول این محصول در انواع دکوراسیون های اداری و مسکونی است، که در مقایسه با زیبایی و دوام آن بسیار ناچیز است. این روکش های دیواری پرکاربرد در طرح های سفارشی و آماده عرضه می شوند که  قیمت پوستر دیواری سفارشی در طرح ها و ابعاد دلخواه با نمونه های آماده آن بسیار متفاوت است.

متقاضیان خرید انواع پوستر دیواری جدید و باکیفیت با مراجعه به سایت فروشگاهی دکور آفیس می توانند، پس از مشاهده لیست کامل محصولات به همراه قیمت آن ها نسبت به انتخاب و سفارش پوستر دیواری مورد نظر خود اقدام نماید، تا کارشناسان مجرب آن بتوانند این سفارشات را مطابق با تعهدات مجموعه دکور آفیس و در کوتاه ترین زمان ممکن به سراسر کشور  ارسال نمایند.

فروشگاه دکورآفیس

تماس و تلگرام :  09109021635 - 09104962527 - 46104759 - 46104769

ساعات کاری :  9:00 الی 18:00

آی دی تلگرام :  decor_office@

آدرس :  بزرگراه همت بلوار کبیری طامه (شاهین شمالی) - لطفا جهت دریافت آدرس دقیق و هماهنگی تماس حاصل نمایید

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 261
نمایش همه
علاقه مندی ها ()