صندلی راک با عنوان صندلی گهواره ای شناخته می شود چون به شکل گهواره طراحی شده است. صندلی های راک دارای دو بال چوبی منحنی است که در انتهای پایه های صندلی نصب می شود. تصور همیشگی عموم مردم از صندلی راک چیزی غیر از وجود پدر بزرگ و مادر بزرگ در کنار شومینه و یا ایوان نمی باشد که مشغول بافتنی بافتن، قصه گفتن، تلویزیون نگاه کردن و غیره می باشند. از این رو برخی از افراد علاقه مند به خرید صندلی راک هستند.  

فروشگاه اینترنتی بهسازان چوب به عنوان یکی از مجموعه های فعال در حوزۀ تولید و فروش تجهیزات چوبی در تهران فعالیت خود را آغاز نموده است. این مجموعه برای تکمیل محصولات چوبی فروشگاه، امکان خرید صندلی راک را برای علاقه مندان این صندلی نوستالژی با قیمت مناسب فراهم نموده است.

فروش صندلی راک و ویژگی های آن

فروش صندلی راک به دلیل ویژگی های ساختاری که دارد، مورد استقبال خیلی از افراد قرار گرفته می شود. صندلی راکینگ چیر از اسامی دیگر صندلی های راک محسوب می شود. صندلی راک به دلیل حرکتی خطی به سمت جلو و عقب دارد، مورد پسند عموم مردم می باشد و حس آرامش و لذت بخشی را برای افراد ایجاد می کند. به همین دلیل با نام صندلی گهواره ای شناخته می شود و افراد به دلیل شرایط آرامش بخشی که برای آنان ایجاد می کنند، برای آرامش اعصاب و همچنین سلامت فکری ترجیه به خرید صندلی راک را بیش از صندلی راحتی می دهند.

در سال های اولیۀ تولید صندلی راک ، به دلیل حرکات ملایمی که این صندلی همانند گهواره ایجاد می نمود، به منظور نگهداری و شیر دادن نوزادان به وسیلۀ مادران مورد استفاده قرار می گرفت.

با گذشت زمان و پیشرفت تکنولوژی، شرایط مناسبی برای تولید صندلی راک مکانیزم پاف دار ایجاد شد. در نتیجۀ آن می توانید متناسب با شرایط محیطی که پیرامون محل قرارگیری صندلی گهواره ای دارید، اقدام به خرید مناسب ترین صندلی راک با قیمت مناسب نمائید.

فاکتورهای مهم قیمت صندلی راک

از مهمترین فاکتورهای تأثیرگذار بر روی قیمت صندلی راک، جنس تشکیل دهندۀ بدنۀ صندلی است. البته سبک طراحی تولید صندلی گهواره ای بر روی قیمت این محصول چوبی تأثیرگذار می باشد. صندلی راک مدل سکانی تاجدار، صندلی راک کودک، صندلی راک مدل خورشیدی و ... برخی از مدل های رایج صندلی راکینگ چیر می باشد.

برخی از گروه های تحقیقاتی بالینی معتقد هستند که استفادۀ طولانی مدت از صندلی های راک که حالت تاب خوردن دارد، تأثیر بسزایی بر روی تسکین اعصاب و روحیات شخصی افراد خواهد داشت و از نظر درمان ذهنی و روانی برای بزرگسالان توصیه می شود.

فروشگاه اینترنتی بهسازان چوب یکی از بهترین مجموعه های تولید تجهیزات چوبی در تهران است که امکان فروش آنلاین صندلی راک و فروش تاب ریلکسی  و سایر محصولات چوبی را برای مشتریان گرامی ایجاد کرده است.

 

فروشگاه بهسازان چوب

84 00 22 66 021

72 95 13 66 021

464 310 66 021

ارتبـاط مسـتقیم بـا مـا در واتـس آپ : 

09127996155

از شنبه تا پنجشنبه 9 صبح الی 7  شب

ارتباط با ما

آدرس دفتر : چهار راه یافت آباد - اتـوبان سعیـدی بسمت نعمت آباد - جــاده اسـلامشهر(ساوه) - بعد از متـــروی نعمت آباد - لاین کند رو - خیـابـان نامــدار - بازار ولیــعصر پـلاک 126

(فـروش فقط اینتـرنتی و عـدم امـکان بازدیـد حضوری)

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 512
نمایش همه
علاقه مندی ها ()