کتابخانه یکی دیگر از محصولات چوبی است که تمام منازل مطابق با سلیقۀ شخصی و حجم کتاب هایی که در منزل دارند، اقدام به خرید کتابخانه در مدل های مختلف می نمایند. مدل کتابخانه، محل قرارگیری و خرید کتابخانه  دارای یک سری نکات مهم می باشد که پیش از خرید این محصول پیشنهاد می کنیم، مد نظر قرار دهید. در همین راستا در این مقاله قصد معرفی و اشاره ای مختصر به این نکات مهم داشته باشیم.

فروشگاه اینترنتی بهسازان چوب از جمله تولیدکنندگان تجهیزات صنایع چوبی است که در تهران توانسته فعالیت حرفه ای خود را آغاز نماید و بتواند با راه اندازی فروشگاه اینترنتی، امکان خرید آنلاین محصولات چوبی را برای مشتریان فراهم کنند.

فروش کتابخانه مدرن و کلاسیک

همانطور که گفته شد، شرکت های تولید کنندۀ تجهیزات چوبی به سبک های مختلف اقدام به تولید کتابخانه به سبک های مدرن و کلاسیک نموده اند. هر کدام از سبک هایی که در ساخت کتابخانه در نظر گرفته شده اند، داری یک سری ویژگی های کاربردی و همچنین نمای ظاهری می باشند که به برخی از آنها اشاره می کنیم.

خرید کتابخانه کلاسیک به دلیل داشتن ویژگی های سبک کلاسیک در طراحی نمای کتابخانه، مورد پسند افرادی است که نسبت به این سبک علاقۀ خاصی دارند و کاربرد چوب معرق کاری شده با رنگ های تیره را می پسندند. این در حال است که کتابخانه های مدرن از نظر شکل ظاهری به صورت باکس های تو در تو از جنس چوب ساخته می شوند. کتابخانه باکس شلف دار نیز یکی از سبک های کتابخانه مدرن محسوب می شود.

توجه داشته باشید که محل قرارگیری کتابخانه را معمولاً کنج سالن و یا اتاق مطالعه قرار دهید چون افراد برای مطالعۀ کتاب نیاز به داشتن محیطی دنج دارند. لازم به ذکر است که فاکتورهای مهمی چون میزان مطالعه در طول روز و فردی که از این محصول استفاده می کنند، اقدام به خرید کتابخانه می کنند. به عنوان مثال کتابخانه میز تحریردار برای افرادی که تمایل دارند در کنار کتابخانه، میز تحریر هم داشته باشند و فضای کافی برای هر کدام از آنها به صورت جداگانه ندارند، این نوع کتابخانه را به شما پیشنهاد می کنیم. خرید صندلی راک را در طرح های زیبا از سایت فروشگاه بهسازان چوب انجام دهید.

کتابخانه چوبی درختی، کتابخانه باکسی چوبی مدرن، کتابخانه باکس دار و کشویی، کتابخانه چوبی پایه دار، کتابخانه شبکه ای دو رنگ چوبی و ... برخی از انواع کتابخانه به سبک مدرن هستند که تولید شده و برای خرید در دسترس مشتریان قرار گرفته می شود. از این رو می توانید متناسب با فضای خالی محل قرارگیری و بودجۀ مالی، بهترین کتابخانه را با قیمت ارزان خریداری نمائید. 

برای سفارش اینترنتی و مشاهدۀ کتابخانه های مختلف می توانید از فروشگاه اینترنتی بهسازان چوب دیدن فرمائید و مطابق با سلیقۀ شخصی این نوع محصول چوبی را خریداری کنید.

 

فروشگاه بهسازان چوب

84 00 22 66 021

72 95 13 66 021

464 310 66 021

ارتبـاط مسـتقیم بـا مـا در واتـس آپ : 

09127996155

از شنبه تا پنجشنبه 9 صبح الی 7  شب

ارتباط با ما

آدرس دفتر : چهار راه یافت آباد - اتـوبان سعیـدی بسمت نعمت آباد - جــاده اسـلامشهر(ساوه) - بعد از متـــروی نعمت آباد - لاین کند رو - خیـابـان نامــدار - بازار ولیــعصر پـلاک 126

(فـروش فقط اینتـرنتی و عـدم امـکان بازدیـد حضوری)

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 403
نمایش همه
علاقه مندی ها ()