قیمت عروسک

همانگونه که در متن به آن اشاره شد، عروسک ها انواع مختلفی دارند، که با توجه به نوع آنها، متریال به کار رفته در آنها نیز فرق می کند از جمله عوامل تاثیر گذار در قیمت عروسک می توان مواد اولیه به کار رفته و برند سازنده را نام برد. انتخاب عروسک به علاقه و سلیقه کودک بستگی دارد، ولی قیمت خرید عروسک  نیز در انتخاب می تواند تاثیر گذار باشد، به عنوان مثال عروسک هایی که مدار الکترونیکی در آنها تعبیه شده است که توسط آن راه می روند، و یا آهنگ پخش می کنند. و در نتیجه قیمت بالاتری پیدا می کنند. همچنین برند های معتبر و معروف عروسک دیزنی لند، جکس پسیفیک، پلی موبیل، لیپ فلاگس و غیره به علت وارداتی بودن از قیمت بالاتری نسبت به برند های داخلی برخوردارند. مجموعه معتبر بازی ساز مارکت نمایندگی پخش و عرضه عروسک خارجی و داخلی را دارد و محصولات خود را به سراسر ایران عرضه می کند. خریداران می توانند انواع عروسک حیوان، فضایی، شخصیت کارتونی و غیره را در این سایت مشاهده کنند و نسبت به ثبت سفارش اقدام نمایند.

فروش عروسک

اسباب بازی ها نقش پررنگی در زندگی کودکان دارند، و همچنین در پرورش خلاقیت آنها تاثیر گذاری بسزایی دارند. در بین انواع اسباب بازی ها، بازار خرید و فروش عروسک از رونق بیشتری برخوردار است، و تمامی تولید کنندگان و عرضه کنندگان این محصول را، وارد یک رقابت کرده که هر کدام با ارائه خدمات بیشتر قصد دارند، سهم بیشتری از بازار فروش را به خود اختصاص دهند. در این میان شرکت بازی ساز مارکت، یکی از معتبر ترین و محبوب ترین واردکننده های انواع اسباب بازی فکری، ماشینی، عروسک، فکری و غیره است. خرید اسباب بازی فکری را به صورت اینترنتی انجام دهید.

همچنین برندهای محبوب خارجی اصل را به فروش می رساند. از سری ویژگی هایی که این شرکت را از سایر شرکت ها متمایز می کند، داشتن عروسک های کپی است که افراد با بودجه کمتر می توانند از آنها خریداری کنند. 

فروشگاه بازی ساز مارکت

آدرس : تهران  خیابان پیروزی-نبرد جنوبی-خیابان آهنگ-پلاک 29

ایمیل : info@bazisazmarket.com

شماره های تماس : 02136622863 ، 09125285488

فکس :  02136622873

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 400
نمایش همه
علاقه مندی ها ()