خرید کاغذ دیواری جدید

شرکت دکورآفیس پخش کننده انواع کاغذ دیواری های ساده ، بافت دار مخملی، با الیاف طبیعی و سه بعدی در سبک های مدرن، کلاسیک، روستیک، اسپرت و هنری است.  قیمت خرید انواع کاغذ دیواری ، متری محاسبه می شود و در رول های ۱۰ متری و با عرض های مختلف به بازار عرضه می شود. و همانطور که به آن اشاره شد، تمامی موارد ذکر شده به علاوه روکش به کار رفته و برند سازنده در قیمت خرید کاغذ دیواری تاثیر گذارند. به عنوان مثال کاغذ دیواری سه بعدی وینیل دار خارجی از کاغذ دیواری داخلی با همان متریال مصرفی گران تر است. متقاضیان خرید کاغذ دیواری جدید، بر اساس سبک دکوراسیون داخلی منزل و یا محیط کار خود و همچنین بودجه در دسترس خود، می توانند در سایت این مرکز از تمامی محصولات دیدن نمایند و خرید خود را به صورت آنلاین انجام دهند.

فروش کاغذ دیواری اینترنتی

وجود انواع کاغذ دیواری در طراحی دیوارهای منازل و ساختمان های اداری، سبب زیبایی چشمگیر و جلوه خیره کننده آنها شده است، از این رو تقاضای خرید کاغذ دیواری را با افزایش قابل توجهی رو به رو کرده و همچنین یک بازار رقابتی را به نفع خریداران به وجود آورده است.

یکی از شرکت های خوشنام و معتبر پخش کننده انواع کاغذ دیواری به سراسر کشور، شرکت دکورآفیس است که سالهاست در این عرصه فعالیت می کند و از محبوبیت بالایی بین خریداران برخوردار است. پخش کاغذ دیواری در تهران و شهرستان ها اینترنتی، توسط سایت این مرکز صورت می گیرد و افراد متناسب با توانایی مالی، سلیقه و دکوراسیون داخلی خود می توانند به خرید کاغذ دیواری مد نظر خود اقدام نمایند. از مزایای خرید از این شرکت می توان به تحویل سریع و مطمئن کالا با بهترین بسته بندی، قیمت مناسب و گارانتی اصالت کالا اشاره کرد.

 

فروشگاه دکورآفیس

تماس و تلگرام :  09109021635 - 09104962527 - 46104759 - 46104769

ساعات کاری :  9:00 الی 18:00

آی دی تلگرام :  decor_office@

آدرس :  بزرگراه همت بلوار کبیری طامه (شاهین شمالی) - لطفا جهت دریافت آدرس دقیق و هماهنگی تماس حاصل نمایید

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 273
نمایش همه
علاقه مندی ها ()