شارژ کپسول از جمله خدماتی است که نیاز به امکانات و دستگاه های مخصوص دارد. کپسول آتش نشانی از جمله تجهیزات آتش خاموش کن محسوب می شوند چون دارای محتویات گازی، پودری و یا به حالت مایع می باشد که امکان خاموش کردن آتش را برای فرد میسر می سازد. همانطور که می دانید کپسول های آتش نشانی قابلیت شارژ کردن دارند. بنابراین در زمان لازم می توانید از خدمات شارژ کپسول مراکز معتبر در مناطق تهران و کرج استفاده نمائید.

خدمات ایمنی آتش گریز تهران از جمله مراکز معتبر ارائه دهندۀ خدمات شارژ کپسول در منطقۀ تهران و کرج می باشد. این مجموعه با داشتن پرسنل مجرب و همچنین تجهیزات پیشرفته قادر به انجام شارژ انواع کپسول در مدت زمان کوتاه می باشد.

اهمیت انجام شارژ کپسول

معمولاً داشتن کپسول های آتش نشانی به تمام ساختمان های تجاری، اداری، درمانی و همچنین وسایل نقلیه توصیه می شود و باید مجهز باشند. اگر بر روی کپسول های آتش نشانی را مشاهده کرده باشید، تاریخ تولید و انقضاء بر روی آن درج می شود. با توجه به اینکه کپسول های آتش نشانی قابلیت شارژ کردن دارند. نیاز است پس از تخلیۀ کامل کپسول و یا استفاده از آن و همچنین منقضی شدن اعتبار کپسول، اقدام به شارژ کپسول نمائید.

با توجه به تنوع کپسول های آتش نشانی با محتویات متفاوت، نیاز است به مراکز مطمئن و مجهز به دستگاه های پیشرفته برای درخواست شارژ کپسول مراجعه کنید. به عنوان مثال ممکن است نحوۀ شارژ کپسول آتش نشانی آب و گاز متفاوت از کپسول آتش نشانی پودر و گاز باشد. در مورد دیگر کپسول های آتش نشانی نیز این مسئله صدق می کند.

برای استعلام هزینۀ شارژ کپسول آتش نشانی در کرج و تهران می توانید با خدمات ایمنی آتش گریز تهران تماس بگیرید. این مجموعه امکان بازدید از کارگاه و عملکرد شارژ کردن را به مشتریان نشان می دهد.

خدمات ایمنی آتش گریز تهران

آدرس: حسن آباد - خیابان وحدت اسلامی - جنب پمپ بنزین - ابتدای کوچه شهید ارزانی

تلفن تماس: 02166963703

تلفن همراه: 09127329355 - 09120732013 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 365
نمایش همه
علاقه مندی ها ()