نما از مهم ترین قسمت های ساختمان است که در زیبایی ساختمان و زیبایی شهری بسیار موثر است. برای تمیزی و شستشوی ساختمان باید از خدمات نماشویی استفاده نماییم. نماشویی با استفاده از روش های مختلفی انجام می گیرد که مراکز ارائه دهنده ی خدمات ساختمانی می توانند  خدمات نماشویی  را نیز به شما ارائه دهند. گروه نماروز از مراکز معتبر در کشورمان است که نماشویی را با استفاده از افراد دارای متخصص به شما ارائه می دهند.

زیبایی ساختمان ها بسیار مهم است و اموزه افراد اهمیت ویژه ای به این موضوع می دهند . همچنین علاوه بر زیبایی ، نماشویی باعث می شود آلودگی و غبار از روی نمای ساختمان برود در نتیجه نمای ساختمان سالم می ماند زیرا آلودگی ها به مرور باعث ایجاد جرم بر روی نما شده و متریال نما دچار فرسودگی می شود . آسیب رسیدن به نما باعث به وجود آمدن هزینه های بسیاری می شود و ممکن است خطرات افتادن نما نیز بوجود آید پس با هزینه ی کمی که برای نماشویی در نظر می گیرید ، می توانید زیبایی و سالم ماندن نمای ساختمان را به وجود آورید. نماشویی برای هر ساختمان تجاری ، مسکونی، اداری و...... لازم است و در بسیاری از ساختمان های تجاری و اداری می تواند بر روی مراجعین آن مجموعه نیز تاثیر گذارد زیرا انسان به زیبایی علاقه دارد و  معمولا از مکان های آلوده دوری می کند.

هر مرکزی می تواند تعرفه هایی را برای انجام نماشویی در نظر گیرد که این هزینه بر اساس میزان انجام کار یا تعداد طبقات و نوع نما و..... تعیین می گردد.

برای اطلاع از خدمات نماشویی و شستشوی نمای ساختمان به سایت گروه نماروز مراجعه کنید. این مرکز با در نظر گرفتن هزینه های مناسب و اجرای بهترین خدمات توانسته همواره رضایت مشتریان را جلب نماید.

 گروه نماروز

آدرس : تهران خیابان بهار جنوبی برج بهار واحد 453

شماره تماس : 33542683-021 و 6141648-0912

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 257
نمایش همه
علاقه مندی ها ()