یکی از متریالی که در ساختمان ها مورد استفاده قرار می گیرد، شیشه است. امروزه معماران از شیشه به صورت گسترده در نمای ساختمان ها استفاده می کنند. با استفاده از ایجاد نمای شیشه ای ، زیبایی ساختمان ها افزایش پیدا می کند البته نمای شیشه علاوه بر زیبای مزایای دیگری هم دارد مثلا استفاده ی شبانه روزی از نور خورشید و ماه، ایجاد امنیت در نما، عایق صدا و انرژی از جمله از مزایای استفاده از این نما می باشد. اما زمانی که شیشه ی نما دچار آسیب دیدگی شود باید انجام تعویض شیشه نمای ساختمان انجام گیرد.

تعویض شیشه نمای ساختمان توسط افرد عادی امان پذیر نمی باشد و نیاز به مهارت و تجربه دارد که برای این کار می توانید از مراکز معتبر مانند گروه نماروز کمک بگیرید.

تعویض شیشه نمای ساختمان با استفاده از تجهیزات مخصوصی انجام می گیرد و برای این کار افراد به وسیله ی طناب شیشه ها را تعویض می کنند. شیشه ها دارای قاب هایی هستند که به وسیله ی آن در نما ثابت می مانند. برای تعویض شیشه نمای ساختمان ها باید قاب شیشه را باز کرده و سپس شیشه را تعویض نمود. پس از انجام تعویض شیشه، باید آب بندی انجام شده و تست گردد تا از نصب صحیح شیشه نمای ساختمان اطمینان حاصل گردد. برای نصب انواع توری مرغی با ما تماس بگیرید.

تعویض شیشه نمای ساختمان نیاز به دقت بسیار بالایی دارد بنابراین فقط افراد حرفه ای می توانند این کار را به خوبی انجام دهند. برای این که بتوانید انجام تعویض شیشه نمای ساختمان را به درستی و کاملا اصولی انجام دهید ، به شما پیشنهاد می شود از گروه نماروز کمک بگیرید زیرا این مجموعه بسیار باتجربه بوده و می تواند با هزینه ی بسیار کمی تعویض شیشه نمای ساختمان را برای ساختمان شما انجام دهد.

 گروه نماروز

آدرس : تهران خیابان بهار جنوبی برج بهار واحد 453

شماره تماس : 33542683-021 و 6141648-0912

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 279
نمایش همه
علاقه مندی ها ()