قیمت پرده تصویری

در تعیین قیمت هر وسیله ای معیار ها و مقیاس هایی تاثیر گذار میباشد از این رو از جمله مواردیکه بر روی قیمت پرده تصویری تاثیر میگذارد میتوان به کیفیت پرده تصویری، متراژ پرده تصویری، رنگ، کیفیت چاپ، سبک طراحی تصویر چاپ شده بر روی پرده و مواردی از این قبیل اشاره کرد. خریداران پرده تصویری در درجه اول باید کیفیت این نوع پرده را مدنظر قرار دهند تا پرده تصویری آنها طول عمر و دوام بالایی داشته باشد و معیار دیگری که برای خریداران حائز اهمیت میباشد قیمت خرید پرده تصویری است باید گفت پرده های تصویری قیمت مناسب تری نسبت به سایر پرده ها دارند و متقاضیان خرید این نوع پرده میتوانند با مراجعه به مجموعه دکورآفیس چه به صورت آنلاین و چه حضوری پرده تصویری دلخواه خود را با بهترین کیفیت و مناسب ترین قیمت در بازار خریداری نمایند.

ویژگی های مثبت پرده تصویری

یکی از ویژگی های مثبت پرده تصویری آن است که امکان استفاده از آن ها در مکان های مختلف از جمله منازل، شرکت های دولتی، تجاری و بازرگانی وجود دارد، برای مثال بر روی پرده تصویری که برای استفاده در شرکت تجاری یا بازرگانی خریداری میشود میتوان تصویر لوگو یا نماد تجاری مخصوص آن شرکت را چاپ کرد و پرده های تصویری که در منازل مورد استفاده قرار میگیرند میتوانند مطابق با سلیقه صاحب خانه باشند و رنگ و طرح آن متناسب و هماهنگ با سایر لوازم و دکوراسیون خانه باشد. فروشگاه دکور آفیس فروش پرده چاپی طرح طبیعت و... را ارائه می دهد.

از بهترین ویژگی های پرده تصویری این است که هر فردی میتواند با در نظر گرفتن ذوق و سلیقه شخصی پرده منحصر به فرد و متمایزی برای خود داشته باشد علت این امر آن است که این امکان وجود دارد که بر روی پرده تصویری هر طرح ،رنگ و تصویری را که دوست دارید چاپ کنید از تصویر یک منظره طبیعی و دلنشین با رنگ های شاد گرفته تا خط و نستعلیق، چهره، لوگو و آرم ها یا نماد های خاص. دوام بالای پرده های تصویری، قابلیت شستشو، کیفیت عالی چاپ، قیمت پایین و امکان طراحی سفارشی از ویژگی های مثبت این نوع پرده ها میباشد.

فروشگاه دکور آفیس

تماس و تلگرام :  09109021635 - 09104962527 - 46104759 - 46104769

ساعات کاری :  9:00 الی 18:00

آی دی تلگرام :  decor_office@

آدرس :  بزرگراه همت بلوار کبیری طامه (شاهین شمالی) - لطفا جهت دریافت آدرس دقیق و هماهنگی تماس حاصل نمایید

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 259
نمایش همه
علاقه مندی ها ()