خرید پارکت از جمله مواردی است که تاثیر به سزایی بر روی دکوراسیون و زیباسازی ساختمان می گذارد، تنوع رنگ و طرح در پارکت باعث آن شده است که مورد توجه بسیاری از افراد قرار گیرد. در خرید پارکت برای منزل سلیقه خریداران از عوامل تاثیرگذار میباشد، مردم میتوانند پارکت مورد نظر خود را در طرح ها و رنگ هایی که منطبق با سلیقه آنها میباشد انتخاب نمایند. استفاده از پارکت در ساختمان های مسکونی و تجاری بر جذابیت و زیبایی آن مکان می افزاید. پارکت از جمله محبوب ترین مصنوعات چوبی میباشد که از انواع آن میتوان به پارکت چوبی ، پارکت لمینت و پارکت های یک تکه اشاره کرد. در هنگام خرید پارکت تنها به ظاهر پارکت توجه نکنید و کیفیت آن را نیز مدنظر قرار دهید و از خرید برند های نا معتبر و پارکت های نا مرغوب بپرهیزید. همانطور که گفته شد پارکت ها رنگ ها و طرح های متنوعی دارند و خرید پارکت باید با توجه به سبک و مدل دکوراسیون منزل شما صورت گیرد. بعد از خرید پارکت مورد نظر نوبت به نصب آن میرسد توجه داشته باشید که نصف کیفیت کار بستگی به نصب مناسب پارکت دارد.  خرید انواع پارکت به این دلیل که نسبت به سرامیک و سنگ نرم تر است و خطر کمتری برای افتادن کودکان و شکستن اشیا دارد مناسب تر میباشد.

نکات مثبت خرید پارکت

از نکات مثبت خرید پارکت میتوان به نظافت راحت آن اشاره کرد، نظافت کف هایی از جنس پارکت بسیار راحت انجام میشود. پارکت ها به ندرت لک میشوند و میتوان در صورت لک شدن با یک دستمال مرطوب آن را به راحتی پاک کرد، برای نظافت پارکت ها جارو یا طی کشیدن کافی میباشد. از دیگر نکات مثبت خرید پارکت میتوان به دوام و طول عمر بالای آن اشاره کرد، این نوع کف در مقابل ساییدگی و خراشیدگی مقاوم هستند و در صورتیکه پارکت کف دچار فرسودگی شود یا به هر دلیلی نیاز به تعویض آن وجود داشته باشد میتوانید به سادگی روکش آنها را عوض کنید، پارکت ها آلرژی زا نیستند به همین دلیل انتخاب مناسبی برای تمام افرادی است که آلرژی دارند. پخش پارکت در تهران و شهرستان توسط فروشگاه دکور آفیس انجام می گیرد. 

در پارکت چوبی مواد صنعتی و شیمیایی وجود ندارد به همین دلیل جزء سالم ترین پاکت ها میباشد و باعث ایجاد حساسیت نمیشود و به دلیل رنگ ها و طرح های متفاوتی که دارد سازگار با هر دکوراسیون چه مدرن و چه کلاسیک میباشد. این پارکت ها عایق سرما و گرما و سازگار با محیط زیست میباشند. خرید پارکت لمینت مزایایی نسبت به پارکت چوبی دارد که قیمت پایین تر، مقاومت بیشتر در برابر آب و نصب آسان از جمله این مزایا میباشد. برای نصب پارکت از چسب مخصوص استفاده میشود اما پارکت لمینت ها برای نصب نیاز به چسب ندارند.

فروشگاه دکور آفیس

تماس و تلگرام :  09109021635 - 09104962527 - 46104759 - 46104769

ساعات کاری :  9:00 الی 18:00

آی دی تلگرام :  decor_office@

آدرس :  بزرگراه همت بلوار کبیری طامه (شاهین شمالی) - لطفا جهت دریافت آدرس دقیق و هماهنگی تماس حاصل نمایید

 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 441
نمایش همه
علاقه مندی ها ()