بسیاری از افراد تلاش می کنند با استفاده از وسایل گوناگون به محیط خانه خود روح و زیبایی ببخشند و بهترین و زیبا ترین دکوراسیون را برای منزل خود فراهم کنند، پرده نقش بسزایی در دیزاین منزل دارد ، پرده چاپی نوعی از پرده میباشد که در سالهای گذشته به دلیل کیفیت پایین تصاویر چاپ شده بر روی آن مورد استقبال قرار نگرفت اما بعد از گذشت چند سال همراه با پیشرفت تکنولوژی و امکان چاپ تصویر با کیفیت بالا بر روی پرده، از فروش پرده چاپی استقبال خوبی شد و این پرده مورد توجه بسیاری از مردم قرار گرفت. پرده چاپی به دلیل تنوع بسیار زیادی که دارد پاسخگوی تمام سلیقه ها میباشد. از پرده چاپی میتوان در مکان های مختلفی از جمله منازل، مهدکودک ها، ادارات و شرکت ها استفاده نمود. پرده چاپی نوعی پرده معمولی میباشد که با چاپ تصویر بر روی انواع پارچه ها از جمله پارچه های هازان، مخمل، حریر، کتان، ساتن و موارد دیگر ایجاد میشود. پرده چاپی به دلیل تنوع زیادی که در طرح ها و رنگها دارد از محبوب ترین پرده ها شناخته میشود افراد با خرید پرده چاپی به منازل خود جذابیت و زیبایی میبخشند، این دسته از پرده ها به دلیل تنوع در طرح، رنگ و تصویر بسیار پرطرفدار هستند و همین امر باعث شده که بتوان از پرده چاپی در مکان های مختلف به راحتی استفاده نمود از موارد استفاده پرده چاپی میتوان به اتاق خواب یا اتاق کودک اشاره کرد ، در پرده چاپی که برای اتاق کودک استفاده میشود میتوان با چاپ طرح های کارتونی و یا چاپ تصویر خود کودک بر روی پرده جلوه زیبا و رویایی به اتاق کودک بخشید ،در آشپزخانه و اتاق نشیمن نیز میتوان از پرده های چاپی استفاده کرد. افراد میتوانند پرده چاپی مورد نظر خود را درهر رنگ و طرحی که تمایل دارند با مناسب ترین قیمت و بالاترین کیفیت از فروشگاه دکورآفیس تهیه نمایند.

انواع طرح های پرده چاپی

همانطور که گفته شد پرده های چاپی داری طرح های مختلفی میباشند و میتوان بر روی انواع پرده های ساده تصاویر زیبایی با بکارگیری رنگ های متنوع ایجاد نمود، برای مثال میتوان طرح های سه بعدی، طرح های سنتی، طرح های کارتونی و طرحهای منازل طبیعی را بر روی پرده ساده چاپ نمود. به طور کلی شما میتوانید  یک پرده چاپی با هر تصویری که به آن علاقه دارید و با هر رنگی که دوست دارید  داشته باشید. در پرده چاپی هرچه جنس پارچه مناسب تر و رنگ چاپ با کیفیت تر باشد پرده چاپی زیبایی و جلوه بیشتری خواهد داشت.

 فروش پرده چاپی

فروشگاه دکورآفیس از جمله معتبرترین و باتجربه ترین مجموعه های چاپ و فروش پرده چاپی مانند فروش پرده چاپی طرح سنتی و اسلیمی میباشد که هدف اصلی آن جلب رضایت خریداران است و برای رسیدن به این هدف تلاش خود را بکارگرفته  و با ارائه محصولات با بهترین کیفیت و مناسب ترین قیمت و همچنین فراهم آوردن شرایط خرید آنلاین برای متقاضیان توانسته رضایت مشتریان خود را جلب نماید.

فروشگاه دکور آفیس

تماس و تلگرام :  09109021635 - 09104962527 - 46104759 - 46104769

ساعات کاری :  9:00 الی 18:00

آی دی تلگرام :  decor_office@

آدرس :  بزرگراه همت بلوار کبیری طامه (شاهین شمالی) - لطفا جهت دریافت آدرس دقیق و هماهنگی تماس حاصل نمایید

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 263
نمایش همه
علاقه مندی ها ()