سنسور نوری نوعی از انواع سنسور مجاورتی است که بر پایۀ عملکرد ارسال و دریافت اشعۀ نور کار می کنند. اشعۀ نوری که تابیده می شود بین پالس با فرکانس های تعیین شده صورت می گیرد. سنسور نوری یک طرفه، سنسور نوری دو طرفه و سنسورهای نوری رفلکتوری از جمله انواع سنسور نوری هستند که ساخته و در دسترس تولید کنندگان قرار گرفته می شوند.

تهران اتوماسیون در منطقۀ تهران توانسته فعالیت حرفه ای خود را آغاز نماید، لذا در لیست فروش تجهیزات اتوماسیون صنعتی، امکان خرید سنسور نوری  را با برندهای معتبر را برای مشتریان فراهم نموده است.

مزایای خرید سنسورهای نوری

هر کدام از انواع سنسور نوری دارای عملکرد خاصی دارند که متناسب با نوع دستگاه و سیستم الکترونیکی به کار برده می شوند. به عنوان مثال سنسور نوری یک طرفه طوری طراحی شده است که محل قرار گیری فرستنده و گیرنده در یک طرف قرار دارد. از این رو برای بررسی شکل و همچنین موقعیت مکان قطعه به کار برده می شود.

 ولی سنسورهای نوری دو طرفه به نحوی طراحی شده است که فرستنده و دریافت کننده در مقابل یکدیگر قرار گرفته می شوند. بدین وسیله مانع را می تواند تشخیص دهد و در نهایت خروجی سنسور تغییر وضعیت پیدا می کند و توانسته از مزایای این نوع سنسورهای نوری در جهت چک کردن فرآیند و چرخۀ اجرای کار مورد استفاده قرار گرفته می شوند. همچنین با نصب سنسورهای نوری دو طرفه در قسمت درب برقی پارکینگ می توان از سوانح و آسیب دیدگی خودروها جلوگیری نمود. فروش سنسور نوری استوانه ای از طریق سایت انجم می گیرد.

به منظور تشخیص قطعات معیوب و آسیب دیده، قطعات متحرک، قطعات کوچک و یا بزرگ به وفور از ویژگی های سنسور نوری استفاده می کنند.

تهران اتوماسیون یکی از تأمین کنندگان بزرگ تجهیزات اتوماسیون صنعتی، حسگر، کنترلر و غیره با برندهای معتبر هانیانگ، اپتکس و همچنین لنبائو با قیمت مناسب و خدمات پس از فروش در تهران و شهرستان ها می باشد.

 تهران اتوماسیون 

آدرس : تهران، لاله زار جنوبی، جنب بانک ملت، پاساژ بوشهری، طبقه همکف، پلاک ۶۷

ایمیل : info@teh-automation.com

شماره های تماس : ۳۳۱۱۷۷۲۳  ۰۲۱ - ۳۳۱۱۷۶۵۱  ۰۲۱ - ۳۳۹۴۴۸۴۲  ۰۲۱

تلفکس : ۳۳۹۴۴۸۱۲  ۰۲۱

شماره واتساپ فروشگاه: ۰۹۱۹ ۹۲۷۶۹۷۹

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 511
نمایش همه
علاقه مندی ها ()