چاپ بر روی پارچه را ، همه ی ما مشاهده کرده ایم که به وسیله ی آن می توان بر روی پارچه ها ، طرح های مورد نظر خود  را چاپ نماییم. برای چاپ طرح ها باید خرید دستگاه چاپ پارچه را در نوع مناسب تهیه کنیم تا بتوانیم طرح ها را با کیفیت های بالا و در زمان کمی انجام دهیم.

دستگاه های چاپ پارچه انواع مختلفی دارند که برای انواع چاپ ها مورد استفاده قرار می گیرند. برای چاپ هر نوع پارچه باید از دستگاه و جوهر و کاغذ چاپ مناسبی استفاده شود. 

چاپ بر روی پارچه در دو روش مستقیم و غیر مستقیم انجام می گیرد. در روش های مستقیم می توان با استفاده از دستی یا با استفاده از قالب ها و غلطک و .... چاپ بر روی پارچه را ایجاد می کنیم. در روش غیر مستقیم طرح را باید بر روی کاغذ مخصوص ایجاد کنیم و آن را با استفاده از دستگاه چاپ پارچه بر روی پارچه ی مورد نظر چاپ نماییم.

دستگاه های چاپ پارچه در فروشگاه های مختلف با کیفیت ها و قیمت های مختلفی عرضه می گردد که برای خرید باید این دستگاه را در نوع مورد نظر با توجه به استفاده ای داریم ،ص انتخاب نماییم.

شرکت فرارنگ تبلیغ از فروشندگان بزرگ دستگاه چاپ پارچه می باشد. این مرکز انواع دستگاه ها را با قیمت های بسیار مناسبی انجام می دهد. برای خرید دستگاه چاپ می توانید به سایت این مرکز مراجعه کنید و دستگاه ها را با اطمینان کامل خریداری نمایید.

دستگاه چاپ پارچه از نوع دیجیتالی

در روش چاپ دیجیتالی ، رنگ از طریق هد چاپگر جوهر افشان خارج شده و بر روی سطح پارچه ی مورد نظر پاشیده می شود. روش چاپ دیجیتال با استفاده از دستگاه چاپ پارچه پیشرفته انجام می گیرد که می تواند چاپ باکیفیت و دقیقی را برای ما ایجاد کند.

  شرکت فرارنگ تبلیغ 

     تلفن :  50 50 6656 -021  ( خط ویژه ) 

   فکس : 73 42 6656 -021 

 تلگرام : 2268 201 0902             کانال تلگرام :  https://telegram.me/FaraRangCo          

  ایمیل :  Info@FaraRang.com  

 پیج رسمی اینستاگرام :  https://www.instagram.com/fararang_tabligh/    

  دفتر مرکزی : تهران - خیابان ستارخان -خیابان باقرخان - پلاک 99 - واحد 5 و 6

      انبار مرکزی : کیلومتر 8 جاده مخصوص کرج - شهرک استقلال   

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 483
نمایش همه
علاقه مندی ها ()