گریس پمپ به دستگاه و ماشینی گفته می شود که به واسطۀ آن می توان گریس را برای قطعات پمپاژ نمود. گریس، ماده ای جامد یا نیمه جامد است که با مواد نفتی، روغنی و صابون های فلزی هیدروکربنی ساخته می شوند که از آن می توان برای روان کاری قطعات فلزی در ساخت ماشین آلات و دستگاه های مختلف استفاده نمود. لذا خرید گریس پمپ به منظور بهبود بخشیدن یا همان سرعت بخشیدن به فرآیند عملیات گریس کاری در حجم بالا صورت می گیرد.

فروشگاه ابزار لوب با امکاناتی که در اختیار دارد، در حوزۀ فروش تجهیزات هیدرولیکی، پنوماتیک و تعمیرگاهی و همچنین سیستم های روانکاری چون فروش انواع گریس پمپ در تهران فعالیت می کند.

فروش انواع گریس پمپ

با توجه به توسعۀ فناوری و گسترش تجهیزات مکانیکی، شاهد فروش انواع دستگاه گریس پمپ با برندهای معتبر در داخل و خارج از کشور هستیم. گریس پمپ بادی، گریس پمپ برقی، گریس پمپ دست و گریس پمپ نقطه ای از انواع دستگاه گریس پمپ موجود در بازار می باشند که شاهد فروش گریس پمپ بادی و سایر مدل ها با برندهای معتبر و با کیفیت در تهران، توسط فروشگاه های معتبر عرضه کنندۀ تجهیزات پنوماتیک و پمپ های روانکاری می باشیم.

همانطور که می دانید گریس از جمله مواد صنعتی است که کاربرد مهمی در مصارف روان کاری دستگاه های فلزی دارد. در واقع با استفاده از گریس می توان از وارد شدن صدمات جدی به دستگاه ها جلوگیری کرد. به همین جهت شرکت های صنعتی از خرید انواع دستگاه گریس پمپ استقبال می کنند که بتوانند سطح خدماتی را نسبت به گذشته ارتقاع ببخشند.

در واقع خرید گریس پمپ برقی می تواند به فرد کمک کند که در مدت زمان کوتاهی، حجم زیادی قطعات را گریس کاری کنند.

فروشگاه ابزار لوب به عنوان یکی از مراکز معتبر در حوزۀ تأمین و فروش انواع دستگاه گریس پمپ در تهران می باشد.

فروشگاه ابزار لوب 

تلفن: 66763405-021

دورنگار: 66757916-021

Email:abzarlube@gmail.com

آدرس: تهران، خیابان امام خمینی، پاساژ ابزار و یراق، طبقه اول، پلاک 247، فروشگاه ابزار لوب

ساعات کاری فروشگاه ابزار لوب: شنبه تا 4شنبه از ساعت 9 الی 18

 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 539
نمایش همه
علاقه مندی ها ()