شرکت واحد از جمله شرکت هایی است که تحت اتحادیۀ اتوبوس رانی تهران فعالیت  حرفه ای خود را آغاز می کنند و دارای شماره ثبت و گواهینامه های لازم از سوی اتحادیۀ مربوطه می باشند. اجارۀ اتوبوس دربستی از مهمترین خدمات شرکت واحد است که با کیفیت بالا به مشتریان سرویس دهی می کنند. همانطور که می دانید برخی از خانواده ها به صورت دسته جمعی در داخل شهر تردد می کنند. به همین دلیل اجارۀ اتوبوس دربستی می تواند بهترین راهکار برای رفت و آمد دسته جمعی در داخل و خارج شهر در نظر گرفته می شود.

واحد گشت تهران به عنوان یکی از شرکت های واحد گشت در منطقۀ تهران توانسته فعالیت حرفه ای مجموعۀ خود را آغاز کند.

اجارۀ اتوبوس از شرکت واحد

همانطور که در ابتدای مقاله به آن اشاره کردیم، مهمترین وظیفۀ مراکز شرکت واحد، اجارۀ اتوبوس دربستی به همراه رانندگان مجرب می باشد. بدین وسیله تلاش می کنند که به افرادی که نیاز به اتوبوس اختصاصی و دربستی دارند، بتوانند خدمات ارائه دهند، تا بدین ترتیب بتوانند اسباب آسایش و آسودگی خیال را برای متقاضیان فراهم کنند.

با توجه به حجم ترافیک بالای شهر تهران، وجود شرکت های واحد می تواند بخشی از بار ترافیک شهری را کاهش داده و بهبود ببخشد. چرا که با اجارۀ اتوبوس دربستی، امکان تردد دسته جمعی را با یک وسیلۀ نقلیه فراهم می کند که در نتیجۀ آن شرکت ها، ارگان ها، مدارس و اشخاصی که مراسم تشریفاتی و خاکسپاری برگزار می کنند، می توانند از خدمات شرکت واحد گشت تهران برای کرایۀ اتوبوس VIP با قیمت مناسب و رانندۀ مجرب و حرفه ای بهره گیرند.

شرکت واحد گشت بهشت زهرا نیز به منظور اجرای مراسم خاکسپاری، امکان اجاره اتوبوس دربستی بهشت زهرا را برای مردم فراهم می کند. دریافت خدمات شرکت واحد به صورت شبانه روزی و 24 ساعته می باشد و حتی روزهای تعطیلات نیز ارائه سرویس دارند. چندین سال است که شرکت واحد گشت در منطقۀ تهران فعالیت حرفه ای خود را تحت نظارت اتحادیۀ ذیصلاح راه اندازی کرده اند. لذا پیش از دریافت خدمات از شرکت واحد نسبت به اعتبار و سابقۀ فعالیت مجموعه اطمینان حاصل نمائید و بررسی کنید که واحد گشت مورد نظر دارای شماره ثبت و عضویت باشد.

استفاده از ناوگان اتوبوسرانی نو در کنار استخدام رانندگان حرفه ای و خدمات واحد گشت بهشت زهرا از مهمترین وظایف و خدمات شرکت واحد گشت محسوب می شوند. در این صورت برای مراسم بهشت زهرا، می توانید از خدمات واحد گشت معتبر استفاده نمائید. اجارۀ اتوبوس دربستی با بهترین شرایط و امکانات و استخدام پرسنل مجرب صورت می گیرد. در این صورت افرادی که نیاز به اجارۀ اتوبوس دارند، می توانید از خدمات واحد گشت تهران استفاده نمائید. این مجموعه دارای سابقۀ طولانی مدت در حوزۀ اجارۀ اتوبوس دربستی درون شهری به متقاضیان می باشد.

 

واحد گشت تهران 

آدرس: تهران، خیابان طالقانی ، خیابان ملک الشعرای بهار ، پلاک 14 ، طبقه سوم 

از مراجعه حضوری بدون هماهنگی قبلی معذوریم.

تلفن های تماس: 88815169 & 88813689

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 528
نمایش همه
علاقه مندی ها ()