سی بی سی تی دندان سعادت آباد یکی از دستگاه های مدرن در فرآیند تصویربرداری دهان و دندان می باشد و دندانپزشکان به منظور تشخیص نوع بیماری و اجرای بهترین راهکار درمانی از همان ابتدا به بیمار انجام مناسب ترین نوع عکسبرداری دندان را پیشنهاد می دهد. بنابراین بیمار می توانید با مراجعه به مرکز سی بی سی تی دندان سعادت آباد ، در مدت زمان کوتاهی، فرآیند عکسبرداری تجویز شده را با تعرفه ای مشخص انجام دهد.

برای استفاده از دستگاه های پیشرفته و مدرن عکسبرداری دندان می توانید به مرکز رادیولوژی تخصصی دندان، فک و صورت دکتر نکیسا ایل مراجعه کنید. در این مجموعه می توانید انواع نسخه های رادیوگرافی دندان را مطابق با تجویز دندانپزشک خود انجام دهید.

مجهزترین مرکز سی بی سی تی دندان سعادت آباد

با پیشرفت تکنولوژی و ساخت دستگاه های کاملاً پیشرفته و مدرن برای فرآیند تصویربرداری دندان، می توانید برای انجام جدیدترین رادیولوژی و انجام رادیوگرافی OPG به تخصصی ترین مرکز سی بی سی تی دندان سعادت آباد مراجعه کنید. در این صورت می توانید نسخۀ دندانپزشک معالج را در مدت زمان کوتاهی انجام دهید و دقایقی پس از آن نیز می توانید نتایج تصویربرداری را دریافت کنید و به دندانپزشک خود نشان دهید.

اکثر بیماری های دندان با چشم غیر مصلح دیده نمی شود و نیاز به استفاده از نتایج رادیوگرافی است که بتوان میزان پوسیدگی، اختلالات و همچنین حجم آسیب دیدگی در نواحی مختلف دهان و دندان را مشاهده نمود و پس از بررسی دقیق، بهتر می توانند روش درمان بیماری دندان را با کمترین هزینه و صرف زمان انجام دهند.

برای آگاهی از قیمت سی بی سی تی دندان سعادت آباد می توانید با مرکز رادیولوژی تخصصی دندان، فک و صورت دکتر نکیسا ایل تماس بگیرید و با تعیین وقت قبلی با صرف کوتاه ترین زمان رادیولوژی مورد نظر خود را انجام دهید.

مرکز رادیولوژی تخصصی دندان، فک و صورت دکتر نکیسا ایل

 تلفن: 9-22094378 021

آدرس: سعادت آباد، خیابان سرو غربی، بین میدان کاج و میدان شهرداری، تقاطع خیابان مروارید، ساختمان مروارید، طبقه دوم

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 513
نمایش همه
علاقه مندی ها ()