سی تی اسکن دندان سعادت آباد به مجموعه ای گفته می شود که به صورت کاملاً تخصصی در زمینۀ تصویربرداری دهان و دندان فعالیت می کنند. با استفاده از دستگاه های پیشرفته مختلف انجام سی تی اسکن دندان صورت می گیرد. لذا با مراجعه به مجهزترین مرکز سی تی اسکن دندان سعادت آباد می توانید راحت چندین رادیولوژی دندان را انجام دهید و نیاز به مراجعه به چندین مرکز نداشته باشید.

برای اجرای انواع سی تی اسکن دندان در سعادت آباد می توانید به مرکز رادیولوژی تخصصی دندان، فک و صورت دکتر نکیسا ایل مراجعه کنید.

پیشرفته ترین مرکز سی تی اسکن دندان سعادت آباد

با مراجعه به پیشرفته ترین مرکز سی تی اسکن دندان در سعادت آباد می توانید بروزترین خدمات تصویربرداری دندان را دریافت کنید. دندانپزشک با مشاهدۀ نتایج OPG، رادیوگرافی دیجیتالی و غیره می تواند زوایای پنهان دهان و دندان را مشاهده نموده و سپس مناسب ترین روش درمانی را برای برطرف نمودن مشکلات دهان و دندان استفاده نماید.

با در اختیار داشتن دستگاه های پیشرفته امکان سی تی اسکن سه بعدی دندان و انجام رادیوگرافی پری اپیکال در سعادت آباد نیز امکان پذیر می باشد و بدین وسیله می توان کلیه حفره دهان را که اختصاص به بافت های نرم و سخت دهان و دندان می شود، مشاهده نمود.

هزینۀ سی تی اسکن دندان بستگی به نوع رادیولوژی و نسخۀ دندانپزشک دارد. در واقع به واسطۀ اتحادیۀ دندانپزشکان، برای هر کدام از روش های رادیولوژی قیمت مشخصی را تعیین کرده اند. از این رو پیش از مراجعه به مراکز سی تی اسکن دندان سعادت آباد به صورت تلفنی از قیمت انواع سی تی اسکن دندان اطلاع پیدا کرده و وقت رزرو کنید.

مرکز رادیولوژی تخصصی دندان، فک و صورت دکتر نکیسا ایل نیز به عنوان یکی از مراکز معتبر قادر به ارائه خدمات رادیولوژی دندان با تعرفه های مشخص در سعادت آباد تهران می باشد.

  

مرکز رادیولوژی تخصصی دندان، فک و صورت دکتر نکیسا ایل

 تلفن: 9-22094378 021

آدرس: سعادت آباد، خیابان سرو غربی، بین میدان کاج و میدان شهرداری، تقاطع خیابان مروارید، ساختمان مروارید، طبقه دوم

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 590
نمایش همه
علاقه مندی ها ()