کاشت میلگرد یکی از راهکارهایی است که حاصل جدیدترین تکنولوژی و فناوری نوظهور در صنعت ساختمان سازی می باشد. هدف از انجام کاشت میلگرد، استحکام سازی قسمت هایی از ساختمان است که حین اجرای کار و یا طراحی در نظر نگرفته شده است. از این رو برای جبران این مسئله از ویژگی های چسب در خدمات کاشت میلگرد برای اتصال قطعات فلزی به بتن و یا بتن به سازه بتنی بهره گرفته می شود.

در واقع چسب کاشت میلگرد به همین منظور ساخته شده است و در دسترس متقاضیان در صنعت ساختمانی قرار می گیرد.

برای آگاهی دقیق در رابطه با کاربرد و نحوۀ کاشت میلگرد ، می توانید با نیروی متخصص گروه فنی مهندسی فن آوران البرز تماس بگیرید. این مجموعۀ فنی مهندسی بیش از 15 سال است که فعالیت حرفه ای خود را در کرج راه اندازی کرده است و هم اکنون قادر به ارائه خدمات مقاوم سازی سازه های بتنی به روش کاشت میلگرد می باشد.

قیمت کاشت میلگرد

قیمت کاشت میلگرد به پارامترهای مهی بستگی دارد که می توان به نوع چسب و میزان چسب به کار رفته اشاره نمود. البته برای کسب اطلاعات دقیق نیاز به مشورت با افراد متخصص است.

برای اجرای کاشت میلگرد از خرید انواع چسب کاشت میلگرد چون چسب ممو، خرید چسب کاشت میلگرد هیلتی و چسب کالم که برندهای آلمانی هستند، در این زمینه به کار برده می شوند. این نوع چسب ها به دلیل برخورداری از چسبندگی بالایی که دارند، برای الحاق قطعات فلزی و بتنی به یکدیگر بهره گرفته می شوند.

هزینۀ کاشت میلگرد نیز بر اساس نوع و حجم مقاوم سازی تعیین می شود.

گروه فنی مهندسی فن آوران البرز به صورت تخصصی در زمینۀ اجرای پروژه های مقاوم سازی ساختمان و همچنین فروش انواع چسب کاشت میلگرد در کرج و سایر شهرستان ها خدمات رسانی می کند و از خدمات پست اکسپرس استفاده می کند.

 

             گروه فنی مهندسی فن آوران البرز  

    آدرس : استان البرز-عظیمیه-بلوار کاج-ساختمان ارکیده-واحد517

          ایمیل: cft.alborz@yahoo.com

          مدیریت فنی مهندس پورآقا: 09123078361

          مدیریت فروش مهندس رجبی:09121909295

          تلفن تماس:02632557689

           02632508269

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 353
نمایش همه
علاقه مندی ها ()