بلدوزر کوماتسو یکی از سنگین ترین ماشین آلات راهسازی است که در ابعاد و  طراحی های مختلف تولید می شود و  در پروژه های حفاری، تسطیح خاک، ایجاد راه های موقتی در مناطق صعب العبور و غیره مورد استفاده قرار می گیرد. سهولت دسترسی به قطعات بلدوزر کوماتسو از مهمترین مزیت های این برند ژاپنی معتبر و یکی از مهمترین دلایل محبوبیت آن در دنیا می باشد. شرکت ایران هیدرولیک مرکزی از بنام ترین مجموعه های عرضه کننده انواع لوازم یدکی ماشین آلات سنگین از جمله کوماتسو است. قیمت فروش قطعات بلدوزر کوماتسو در این مجموعه به دلیل عرضه مستقیم و بی واسطه کالا بسیار ارزان تر از دیگر مراکز می باشد.

انواع قطعات بلدوزر کوماتسو

از اصلی ترین قطعات بلدوزر کوماتسو که هر کدام از آن ها یک زیرمجموعه بسیار بزرگ دارند، می توان به کابین، تیغه، سیستم هدایت کننده تیغه، کابین و ریپر اشاره کرد، که البته ریپر یکی از اجزاء فرعی این ماشین غول پیکر است، و در صورت نیاز به جای تیغه قرار می گیرد و با استفاده از آن می توان انواع سنگ ها و آسفالت های کهنه و قدیمی را از زمین جدا کرد. چرخ و زنجیر، تیغه، گوشه، سیلندر، شاسی، جک بالابر و غیره از انواع قطعات بلدوزر کوماتسو هستند که در صورت شکستگی و معیوب بودن به راحتی می توان آن ها را با قطعات اصلی تعویض نمود.

خرید قطعات بلدوزر کوماتسو

بلدوزر کوماتسو از نظر عملکرد و وسعت فعالیت در انواع بلدوزر های چرخ دار، بلدوزر خزنده، بلدوزر متوسط و مینی بلدوزر قرار می گیرند که انواع قطعات بلدوزر کوماتسو در هرکدام از آن ها از نظر کیفیت تولید، ابعاد و اندازه و سبک طراحی و تولید تفاوت های بسیار زیادی با یکدیگر دارند، و با افزایش سطح کیفی این محصولات و پیشرفت تکنولوژی انواع لوازم یدکی بلدوزر کوماتسو نیز به سمت بهینه تر شدن پیش می روند، و متقاضیان خرید قطعات بلدوزر کوماتسو در ابتدا باید نوع، مدل و سال تولید ماشین خود را مشخص کرده و سپس لوازم یدکی مورد نظر خود را تهیه کنند، بهترین راه خرید قطعات بلدوزر کوماتسو اصل و باکیفیت مراجعه به نمایندگی ها و مجموعه های معتبر و رسمی واردات لوازم یدکی ماشین آلات سنگین می باشد، تا از کیفیت و ماندگاری قطعات خریداری شده بتوان آسوده خاطر بود.

  • فروش قطعات بلدوزر کوماتسو اصل

گروه بازرگانی ایران هیدرولیک مرکزی بیش از 20 سال است، که در عرصه واردات و فروش قطعات بلدوزر کوماتسو و دیگر برندها و ماشین آلات سنگین و پرطرفدار فعالیت می کند، و در بازار  لوازم یدکی  ماشین آلات عمرانی و راهسازی از جایگاه و اعتبار بسیار بالایی برخوردار است، بطوریکه متقاضیان خرید قطعات بلدوزر برند کوماتسو با اعتماد کامل به سایت فروشگاهی هیدروسنتر مراجعه کرده و لوازم یدکی مورد نظر خود را انتخاب کرده و سفارش می دهند. ارسال فوری کالا در کوتاه ترین زمان ممکن با بهترین بسته بندی به سراسر کشور همراه با گارانتی اصالت کالا ازجمله خدماتی است که در کنار اعتبار و خوشنامی این مجموعه قرار گرفته است و توجه متقاضیان را به خود جلب می کند.

فروشگاه ایران هیدرولیک مرکزی

آدرس: تهران,خیابان قزوین,روبروی اداره دخانیات، پاساژ امپراطور، ط زیر همکف ، پ 32

تلفن تماس:55459038-021        55459022-021           09126883974

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 254
نمایش همه
علاقه مندی ها ()