کاترپیلار از بزرگترین و قدرتمندترین صنایع سازنده ماشین آلات راهسازی و حفاری در ظرفیت های مختلف است، که در زمینه تولید انواع بلدوزر و قطعات بلدوزر کاترپیلار در بالاترین سطح کیفیتی نیز فعالیت می کند، و برای کسانی که دوام و طول عمر این ماشین آلات اولویت دارد، این برند آمریکایی بهترین انتخاب ممکن می باشد. بلدوزر کاترپیلار از کاربردی ترین ماشین آلات هموارساز و راهسازی در دنیا می باشد، که در انواع و اندازه های مختلفی همچون بلدوزرهای بزرگ، متوسط و کوچک با طراحی های چرخ دار و خزنده در سری های مختلف طراحی و تولید می شوند، که قطعات بلدوزر کاترپیلار در هرکدام از آن ها از نظر ابعاد و اندازه، سبک طراحی و متریال مصرفی متفاوت است. در هر بلدوزر تنظیم طول و ارتفاع تیغه عملکرد این ماشین صنعتی را مشخص می کند، درواقع تمام کارایی این ماشین غول پیکر وابسته به تیغه آن است، که می توان این قطعه را در شمار اصلی ترین لوازم و قطعات بلدوزر کاترپیلار به حساب آورد،  البته تراکتور، سیستم هدایت کننده تیغه و ریپر (در صورت نیاز) از دیگر اجزاء بسیار مهم و اصلی در این ماشین می باشد. قیمت خرید قطعات بلدوزر کاترپیلار نسبت به دیگر برندهای اروپایی و آسیایی قدری بالاتر است، که نشان دهنده کیفیت بالای تولید و مرغوبیت متریال مصرفی آن ها در ساخت این محصولات می باشد. نوع قطعه، سایز قطعه، ابعاد و اندازه، پیچیدگی و سبک طراحی و تولید از دیگر پارامترهای تعیین قیمت قطعات بلدوزر کاترپیلار هستند.

خرید قطعات بلدوزر کاترپیلار

تسطیح خاک، کندن آسفالات های قدیمی، شکستن سنگ ها، دکاپاژ، ایجاد راه های موقتی در مناطق صعب العبور و غیره از جمله ویژگی های عملکردی بلدوزر ها می باشد. در میان تمامی قطعات بلدوزر کاترپیلار، ریپر یک قطعه الحاقی و پرکاربرد است، که در برخی پروژه ها برای کندن و شکستن سنگ ها و اجسام سخت و سنگی و مورد استفاده قرار می گیرد. سرسیلندر، گیربکس، یاتاقان، چرخ و زنجیر، قطعات جلوبندی، موتوری، قطعات جلوبندی و غیره از دیگر قطعات بلدوزر کاترپیلار می باشد، که به راحتی می توان آن ها را از مراکز معتبر و آنلاین خریداری کرد. خرید قطعات بلدوزر کاترپیلار از مجموعه های معتبر و نمایندگی های رسمی واردات قطعات ماشین آلات سنگین مانند مجموعه ایران هیدرولیک مرکزی به صورت آنلاین و همراه با گارانتی اصالت کالا انجام می گیرد و متقاضیان این قطعات با اعتماد کامل می توانند انواع لوازم یدکی بلدوزر کاترپیلار را از سراسر کشور خریداری کنند، و مورد استفاده قرار دهند.

 فروش آنلاین قطعات بلدوزر کاترپیلار

مجموعه ایران هیدرولیک مرکزی از محبوبترین و معتبرترین مراکز واردات و فروش آنلاین قطعات بلدوزر کاترپیلار و دیگر برندهای داخلی و خارجی با مناسب ترین قیمت می باشد که با سابقه ای طولانی در بازار خرید و فروش لوازم یدکی ماشین آلات سنگین همواره توانسته اعتماد مشتریان را جلب نماید.

متقاضیان خرید قطعات بلدوزر برند کاترپیلار با مراجعه به سایت فروشگاهی هیدروسنتر می توانند انواع قطعات مورد نظر خود را به همراه گاراتنی اصالت کالا  با مناسب ترین قیمت تهیه نماید.

 

فروشگاه ایران هیدرولیک مرکزی

آدرس: تهران,خیابان قزوین,روبروی اداره دخانیات، پاساژ امپراطور، ط زیر همکف ، پ 32

تلفن تماس:55459038-021        55459022-021           09126883974

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 225
نمایش همه
علاقه مندی ها ()