لیفتراکها را می توان در گروه ماشین آلات متوسط و خدماتی قرار داد، که عمده فعالیت آن ها بالا و پایین بردن و جابجایی مکانیکی بار است و در صنعت کاربرد بسیار ویژه ای دارد، با توجه به استفاده فراگیر از این ماشین آلات روز به روز به متقاضیان خرید قطعات لیفتراک نیز افزوده می شود. صنایع ماشین سازی معتبر و مطرحی همچون تویوتا، کوماتسو، سهند و غیره در صنعت تولید لیفتراک در مدل ها و ظرفیت های مختلف فعالیت می کنند، که نوع ماشین آلات و قطعات لیفتراک در هرکدام از آن با دیگری متفاوت است. لیفتراک ها قادر به تحمل وزنی بین 2000 تا 30000 تن را دارند، و در صنایع مختلف بسته به ظرفیت تولید و حمل بار از نمونه هایی از آن ها استفاده می شود. تمامی تفاوت هایی که در طراحی و تولید این محصولات وجود دارد، از نظر نوع برند سازنده، کیفیت تولید، نوع قطعه، ابعاد قطعه و سایز آن در تعیین قیمت خرید قطعات لیفتراک تأثیرگذار هستند، به عنوان مثال قیمت قطعات لیفتراک در برندهای داخلی به دلیل حذف هزینه های اضافی حمل و نقل بسیار مناسب تر از دیگر برندهای صنعتی است.

انواع قطعات لیفتراک

ازمهمترین معیارهای دسته بندی لیفتراک های صنعتی می توان به نوع سوخت و کاربرد آن ها اشاره کرد، ای ماشین آلات باربری هوشمند در انواع دیزلی، برقی و دوگانه سوز طراحی و تولید می شوند، که انواع قطعات لیفتراک نیز در آن ها از نظر طراحی، ابعاد، نوع متریال مصرفی و کاربرد تفاوت بسیار زیادی با یکدیگر دارند. قطعات اصلی لیفتراک شامل شاخک ها، دکل، کابین، موتور، شاسی، زیربندی، سیستم هیدرولیک، باتری، فیلتر و غیره می شود، که معمولا در تمامی اینت ماشین آلات یکسان هستند، اما از مهمتریت قطعات لیفتراک در بخش الحاقی که در صورت ضرورت مورد استفاده قرار می گیرد می توان به رول گیر، بلوک گیر و عدل گیر اشاره کرد، که در جابجایی بار کاربرد دارند. برای خرید قطعات لیفتراک اصل و باکیفیت در ابتدا باید باتوجه به برند سازنده، نوع ماشین و سری تولید آن  دقت کرده و سپس قطعات مورد نظر خود را انتخاب نمود، با توجه به اینکه استفاده از لیفتراک ها در اکثر صنایع حمل و نقل و تولیدی به یکی از ضروریات کار تبدیل شده است، خرید قطعات لیفتراک در برندهای مختلف و معتبر نیز با تقاضای بسیار بالایی مواجه شده است.

فروش قطعات لیفتراک اصل

 فروش قطعات لیفتراک تویوتا اصل از طریق نمایندگی های معتبر وارد کننده لوازم یدکی ماشین آلات راهسازی به روش های حضوری و آنلاین انجام می شود و متقاضیان این محصولات با مراجعه به این مراکز می توانند از بابت کیفیت و سلامت محصولات خریداری شده آسوده خاطر باشند. مجموعه ایران هیدرولیک مرکزی با بیش از بیست سال فعالیت مستمر در بازارهای لوازم یدکی ماشین آلات راهسازی به یکی از بزرگترین قطب های  تأمین کننده  انواع قطعات لیفتراک و دیگر ماشین آلات راهسازی در تمامی برندهای داخلی و خارجی تبدیل شده است، که برای تهیه این محصولات تنها کافی است به سایت فروشگاهی هیدروسنتر مراجعه کرد و قطعات مورد نظر خود را سفارش داد.

فروشگاه ایران هیدرولیک مرکزی

آدرس: تهران,خیابان قزوین,روبروی اداره دخانیات، پاساژ امپراطور، ط زیر همکف ، پ 32

تلفن تماس:55459038-021        55459022-021           09126883974

 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 249
نمایش همه
علاقه مندی ها ()