تخت دو نفره یکی از مهمترین قطعات جهیزیۀ عروس محسوب می شود. علاوه بر آنکه تخت خواب اساسی ترین کالای اتاق خواب است و به همین دلیل انتخاب این کالا از اهمیت بالا برخوردار می باشد. امروزه طراحی و تولید تخت خواب دو نفره رونق پیدا کرده است که در نتایج آن می توان انواع تخت خواب با دوام را در طرح و مدل های مختلف مشاهده نمود. خواب یک نیاز اساسی و مشترک میان عموم مردم می باشد و بخش بیشتری از زندگی افراد را به خود اختصاص می دهد. بنابراین انتخاب انواع تخت دو نفره استاندارد لازم و ضروری است که در ادامۀ مقاله به برخی از ویژگی های تخت خواب خوب اشاره می کنیم.

فروشگاه اینترنتی بهسازان چوب یکی از برترین تولید کنندگان صنعت محصولات چوبی است که توانسته اند، انواع تخت خواب با مدل های زیبا و شکیل طراحی نموده و در اختیار مشتریان گرامی قرار دهند.

فروش انواع تخت خواب دو نفره

فروش تخت خواب دو نفره در دو دسته بندی اصلی تخت دو نفره چوبی و فلزی تقسیم بندی می شود. علاوه بر آنکه از نظر سبک طراحی تخت خواب دو نفره در دو سبک تخت خواب دو نفره جکدار و معمولی صورت می گیرد. با در نظر گرفتن این موارد که اختصاص به طراحی ظاهری تخت خواب دارد، در کنار کیفیت جنس بدنۀ تخت حائز اهمیت می باشد و نقش مهمی بر روی طول عمر تخت و کیفیت خواب خواهد داشت.

امروزه امکان سفارش اینترنتی تخت خواب دو نفره و همچنین تک نفره از فروشگاه های معتبر برای کلیۀ متقاضیان فراهم می باشد. در همین راستا فروشگاه اینترنتی بهسازان چوب با راه اندازی بستر اینترنتی توانسته شرایط مناسبی برای خرید آنلاین تخت خواب فراهم کرده است.

قیمت تخت خواب دو نفره

قیمت خرید سرویس خواب مانند تخت دو نفره به ابعاد، مدل و جنس بدنه بستگی دارد. به این ترتیب بر حسب قدرت خرید، می توانید هر کدام از مدل های سرویس تخت خواب دو نفره را برای اتاق خواب انتخاب کنید.

فاکتورهای کلیدی هستند که تأثیر مستقیم بر روی انتخاب تخت خواب مورد نظر شما دارد. هنگام خرید تخت دو نفره فلزی و چوبی، توجه به ارتفاع تخت از سطح زمین، پهنا و طول تخت خواب لازم است. هنگام نشستن بر روی تخت باید زانوها حالت 90 درجۀ خود را حفظ کند و کف پا به طور کامل بر روی زمین قرار بگیرید.

چند سال اخیر فروش تخت دو نفره جکدار در ایران نیز طرفداران زیادی پیدا کرد. به عبارتی افرادی که در آپارتمان های کوچک زندگی می کنند، می توانند از مزایای باکس تعبیه شده در بخش زیرین این نوع تخت خواب برای نگهداری وسایل اضافی استفاده نمود.

با مراجعه به فروشگاه اینترنتی بهسازان چوب می توانید متناسب با سلیقۀ شخصی و همچنین قیمت مد نظر، یکی از محصولات موجود در این فروشگاه را سفارش دهید.

فروشگاه بهسازان چوب

84 00 22 66 021

72 95 13 66 021

464 310 66 021

ارتبـاط مسـتقیم بـا مـا در واتـس آپ : 

09127996155

از شنبه تا پنجشنبه 9 صبح الی 7  شب

ارتباط با ما

آدرس دفتر : چهار راه یافت آباد - اتـوبان سعیـدی بسمت نعمت آباد - جــاده اسـلامشهر(ساوه) - بعد از متـــروی نعمت آباد - لاین کند رو - خیـابـان نامــدار - بازار ولیــعصر پـلاک 126

(فـروش فقط اینتـرنتی و عـدم امـکان بازدیـد حضوری)

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 347
نمایش همه
علاقه مندی ها ()