شرکت صنایع ماشین آلات سنگین راهسازی، عمرانی و کشاورزی کاترپیلار که شروع فعالیت خود را از اواخر قرن نوزدهم آغاز کرده است، و همزمان با پیشرفت صنعت و فناوری روز دنیا، ماشین آلات خود را توسعه داده است، و با عرضه مستقیم انواع لوازم کاترپیلار در تمامی بخش های اصلی و الحاقی کیفیت تولیدات خود را به اثبات رسانده، و اکنون در رتبه نخسب کلاس های جهانی قرار گرفته است. انواع بیل مکانیکی، جرثقیل، گریدر، بلدوزر، کامیون، موتورهای دیزلی، پمپ هیدرولیک از سری تولیدات این مجموعه خوشنام آمریکایی است، که به تنهایی پاسخگوی نیاز بازارهای جهانی بوده است. تمامی لوازم کاترپیلار از جزئی ترین قطعات مانند واشر و گسکت گرفته تا بزرگترین آن ها مانند کابین و بابکت از طریق مجموعه های معتبر واردات و عرضه لوازم یدکی کاترپیلار عرضه و پخش می شوند. این مجموعه های فروشگاهی همواره به دلیل ارتباط مستقیم با مشتریان و حذف واسطه های بازار، توانسته اند قیمت خرید لوازم کاترپیلار اصل و باکیفیت را پایین بیاورند و شرایط دسترسی به این محصولات را برای دارندگان این قطعات ساده تر نمایند. قیمت قطعات کاترپیلار اصل و باکیفیت در مقایسه با دیگر برندهای آسیایی و اروپایی بالاتر است، که به نوعی نشانی از کیفیت و ماندگاری محصولات آن می باشد.

خرید لوازم کاترپیلار اصل

همان طور که بارها به آن اشاره شد، کیفیت تولیدات لوازم یدکی کاترپیلار در بالاترین سطح قرار گرفته است، اما استهلاک قطعات به مرور زمان و در اثر کار و فعالیت زیاد، اشتباهات اپراتور و برخورد با سطوح سنگین اجتناب ناپذیر است و تهیه انواع لوازم کاترپیلار برای دارندگان این ماشین آلات سنگین از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است، و متقاضیان خرید لوازم کاترپیلار اصل قبل از تهیه و سفارش این محصولات باید از اعتبار و رسمیت مجموعه های واردات و فروش لوازم کاترپیلار اطمینان کامل را به دست آورند، تا در هنگام نصب و نگهداری از این ماشین آلات با مشکلات تازه تری مواجه نشوند. از انواع لوازم کاترپیلار در ماشین آلات سنگین راهسازی می توان به پمپ هیدرولیک، سیستم جلوبندی، زنجیر، چرخ، ناخن، چکش پنتوماتیک، مته، بابکت، جام، قرقره، سیم بکسل و غیره اشاره کرد، که همواره در بالاترین سطح کیفی تولید می شوند و دسترسی به آنها تنها از طریق مجموعه های معتبر امکان پذیر است. مجموعه ایران هیدرولیک مرکزی از معتبرترین و خوشنام ترین مراکز خرید لوازم کاترپیلار اصل و باکیفیت همراه با تضمین کیفیت و صحت قطعات می باشد، که پس از بیست سال سابقه فعالیت در  بازار خرید و فروش لوازم یدکی توانسته اعتماد و اطمینان مشتریان را کسب نماید.

فروش آنلاین لوازم کاترپیلار

مجموعه های بسیار زیادی در زمینه واردات و فروش قطعات کاترپیلار در حال فعالیت هستند، که از معتبرترین آن ها می توان به گروه بازرگانی ایران هیدرولیک مرکزی اشاره کرد، که با بیش از بیست سال سابقه فعالیت در بازارهای خرید و فروش لوازم یدکی ماشین آلات سنگین در برندهای مطرح و معتبر دنیا توانسته اعتبار بسیار زیادی کسب نماید. سایت هیدروسنتر از محبوبترین و معتبرترین فروشگاه های عرضه لوازم کاترپیلار اصل همراه با گارانتی اصالت کالا در سراسر کشور می باشد.

فروشگاه ایران هیدرولیک مرکزی

آدرس: تهران,خیابان قزوین,روبروی اداره دخانیات، پاساژ امپراطور، ط زیر همکف ، پ 32

تلفن تماس:55459038-021        55459022-021           09126883974

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 225
نمایش همه
علاقه مندی ها ()